Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Mijn Golf 2 van €100,- (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=68812)

J.v.G 27-05-2010 20:50

Nu nog dik, breed en smerig laag :D

Kazzo 27-05-2010 21:50

Voor Ld7V kom je bijna geen plaatwerk van tegen, kleurtje heb ik ook maar bijna niks van te vinden. Verder leuke auto met veel potentie.

meinderturk91 27-05-2010 22:00

Quote:
Originally Posted by J.v.G
Nu nog dik, breed en smerig laag :D

inderdaad hij staat nog wat te hoog!

chris634 27-05-2010 23:44

Jammer dat er weinig plaatwerk is in mijn kleur, want die achterklep is ook gewoon lek :tongue:
Na een flinke regenbui staat er altijd een plasje water in mn kofferbak..

Die verlaging komt wel hoor! En velgjes ook:D Alleen er staat nog een mooie scootert in de garage die nog even verkocht moet worden;) Eerder ga ik er ook niks aan doen..

Iemand nog belang bij een Yamaha Aerox uit 2006? Heeft maar 15000 gelopen :tongue:

Gertjan 27-05-2010 23:48

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Misschien een idee om een meeting te organiseren voor 100-euro auto's? :tongue:
Met deze en de mijne hebben we er al twee. :D:D:D

Die Polo van mij was ook 100 euro :D

breadfan83 27-05-2010 23:50

Dan mag je meespelen met de coole kids! :D

vw_boyke_vw 28-05-2010 08:58

alleen als het frame niet 'gepowdercoat' is haha

chris634 28-05-2010 22:27

Na mijn examens, naar mijn idee, succesvol afgesloten te hebben had ik eindelijk weer eens wat tijd voor m´n golf:D
Vandaag ben ik met mijn mede golf-eigenaar en buurjongen floris-jan1 de hele middag op de sloop geweest. Floris was wat plaatmateriaal nodig voor z´n golf wat we er even met een aggregaat en een dikke flex uit hebben geslepen, een hele klus en het is nog niet helemaal gelukt ook :tongue: Ik zelf was nog op zoek naar een knap hoedenplankje en die heb ik zoals verwacht ook gevonden :D (nog een beetje vies hoor) Voor de rest was ik nog wat onderdeeltjes nodig voor de auto van m´n ouders. Maar dat is een Ford dus daar zal ik hier maar niet over beginnen :tongue:

Onderweg naar huis kreeg ik het idee om even een karamel schijfje op te halen bij de Brezan. Met dit als resultaat:

Op verzoek van Floris ook nog een fotootje, 2 zelfs!! van hem aan het werk met mijn auto :thumbup:

Het totaalplaatje:

Ziet er toch al een stuk strakker uit toch?:D

Verdere plannen die ik nog heb:
-Hij wordt nog verlaagd
-Er komen nog andere velgen onder
-Die trekhaak gaat er ook nog af
-GTI achterlampunits :cool:
-Ander achterklepje

Maar dit kan ik pas doen als ik m´n scooter verkocht heb;)

knedel16vweber 29-05-2010 05:33

nette auto voor dat geld hoor.
alleen is het onderhoud van dat type ato`s meestal wat minder :)
je bent lekker bezig met um!

groet frank

rudyvw 29-05-2010 15:50

eej,

ik heb in nieuw buinen nog een golf staan in de kleur LD7V ;) zal vanavond even voor je kijken hoe de kofferklep is. dan laat ik het wel even weten. kan ook wel ff naar je huis bellen want heb je huis telnummer wel ;) je moeder kent me wel

chris634 29-05-2010 17:50

Haha ja m´n moeder zei al dat is vast Rudy Ottens! Ik ken jouw familie ook wel ja...:P

Maar je mag me wel even bellen hoor! Kom ik wel een keer langs om te kijken of het wat is;)

floris-jan1 30-05-2010 04:25

Wat toch een VW liefhebbers in het Noorden!:D

rudyvw 30-05-2010 16:22

is wel goed ;) ben vanavond weer thuis dus zal even voor je kijken. heb het ding voor de sloop dus ik kijk er niet veel naar haha

chris634 30-05-2010 19:39

Heb je die golf thuis staan? Dan kan ik altijd wel even langs komen ja, je ouders of Judith zijn er vast wel eens;)

chris634 08-06-2010 15:38

Sinds een tijdje merk ik dat m´n golf 1.6 nogal veel koelvloeistof lekt.
Laatst had ik m´n blok al bijna aan de kook. De verwarming werd ook niet echt warm meer dus ik heb er maar even wat koelvloeistof bij gegooid. Eigenlijk ligt er elke morgen wel weer een klein plasje koelvloeistof onder m´n auto.
Op de foto´s zie je het niet zo goed maar het is eigenlijk vrij duidelijk te zien waar het lek zit

Het gaat om deze slang bij de aansluiting op het motorblok:

En een paar detail foto´s:

Mijn vraag is of dit makkelijk te herstellen is door een pakking te vervangen of dat het toch wat gecompliceerder in elkaar zit.

martiepartie 08-06-2010 15:43

daar rot het wel vaker. Er zit een rubber ring achter deze kunststof flens. Die ring verweert, en daardoor kan er koelvloeistof langs sijpelen.

Een nieuwe flens +ring kost je nog geen 10,- dacht ik. Ik heb het toen opgelost door een nieuwe O-ring te pakken en een laagje vloeibare pakking te gebruiken (gebeurde mij op zaterdagavond en ik had de auto nodig op zondag :D )

DeeDub 08-06-2010 16:39

Quote:
Originally Posted by chris634
Jammer dat er weinig plaatwerk is in mijn kleur, want die achterklep is ook gewoon lek :tongue:
Na een flinke regenbui staat er altijd een plasje water in mn kofferbak..

check even of de rubbers van je achterlichten nog in orde zijn, ik heb het ook eens gehad, toen was het nog simpeler, een kwestie van de 3 schroefjes van het achterlicht aandraaien en klaar, geen druppel water meer gezien daarna..

chris634 08-06-2010 18:09

@ martiepartie:
Zoals ik begrijp moet ik dus even zo´n nieuwe flens en een nieuwe o ring halen? (vloeibare pakking heb ik nog wel liggen :) )
Moet er ook nieuwe koelvloeistof op? ik neem aan dat het systeem dan leegloopt.
En als alles weer in elkaar zit, en koelvloeistof bijgevuld moet het systeem dan ook ontlucht worden?

@ DeeDub:
Bedankt voor de tip! ik zal het eens even checken. Ik ben overigens al een tijdje geen water meer tegengekomen in m´n kofferbak:D

T!m 08-06-2010 20:27

Lekker bezig met je mk2. Hij ziet er prima uit !

Ik zoek voor van de winter ook een mk2 voor zon prijsje :)

VwJarnoGT 08-06-2010 20:34

Weinig geld voor veel auto! Netjes hoor!

Gefeliciteerd met de aanschaf en veel plezier ervan!

All times are GMT +1. The time now is 15:21.