Blijft een mooie uitvoering. Had jij eerst ook een vr6? Ook erg leuk.
|
Klopt,ik had een MK2 VR6,ook een Fire and Ice :)
Staat nog te koop in Almere. Jouw VR6 cabbie is ook gaaf! Is nooit origineel geleverd he? :) |
thanks, en nee een vr6 cabrio is er nooit geweest. Dat maakt m voor mij ook juist leuk.
|
Ik zie trouwens nu dat je een 944 hebt?
Zit je een beetje in dat circuit? Ik zoek namelijk een zwarte 944 van vroeger, LN-LG-76 Weet jij toevallig waar die nu staat? Rond 1998 stond hij in Voorburg bij de dealer,toen die dichtging was de Porsche ook weg... Rij je met de Porsche,of is ie geschorst? |
Ik rij regelmatig met de porsche ja, zelfs mee naar de Worthersee geweest. Geen id waar die ln-lg-76 is. Nog niet bewust tegen gekomen ook niet op het 944 forum.
|
Kan natuurlijk best zijn dat ie ergens binnen staat...
de apk is al een tijd geleden verlopen,maar hij is wel verzekerd. |
Leuke auto,
Maar ik zou nooit willen ruilen!!!!!! :D :D :D ;) |
Quote:
Wat bedoel je daarmee?Ik ook niet :D |
...en? ...is er alweer vooruitgang?
|
Goed bezig.
Ben benieuwd naar het resultaat, leuke auto |
Zoek de verschillen :)
|
Quote:
;) rood randje grill, geen mistlamp gaten, witte knippers en heldere, rechter heeft getinte ruiten. en de linker m3 spiegels. :O bijna hetzelfde dus :rolleyes: |
(o.a.) deze verschillen:
-andere kentekencombinatie :tongue: ; -één met z'n lichten aan ;) ; -één mèt gaten, maar tòch zonder mistlampen; -één met M3-spiegels :shake: ; -één zonder grill-lijst (of een rooie?)... -i.i.g. één met de verkeerde velgen... :D ; -één nog geschorst...? :confused: ...tot straks! |
allebei mooie auto's :thumbup:
maar toch wel wat verschillen denk ik ;) :cow: :spankit: |
Fire nr. 3 is verkocht,zat toch echt teveel werk aan.
Achterstallig onderhoud van vorige eigenaar,helaas... ik kwam steeds meer dingen tegen wat niet nodig zou moeten zijn! Doeiii Golfje!!! nieuwe eigenaar gaat 'm opknappen voor volgende F&I meeting :D |
De nieuwe eigenaar is Vento Vice ?
|
Autostyle :rock: !
|
Quote:
Hell Yeah!! :rock: M3 spiegels,heldere koplampen,booskijker etc ... zit er iig al op... ;) :D |
@tim_j: Nee, ik zou deze auto nooit kopen/ hebben gekocht...
Deze F and I is uitverkoren, om te fungeren als kapstok voor Ã*lles wat AUTOSTYLE te bieden heeft! (de M3-spiegels zitten er al op...) Binnenkort te bezichtigen op één of andere Mc Donald's midnight-meet! :D @Maddie: kan je weer mooi alle aandacht op numero uno richten! :thumbup: Je vraagprijs ontvangen? |
Quote:
:shake: m3 spiegels waren de eerste minuut eral af toen we in veldhoven gearriveerd waren :wow: zal snel is wat foto's toevoegen :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 05:03. |