slachtofferrol.. doel niet op jou Misha.. verband is dat mensen teveel kijken naar de te kleine dingen en niet naar het grote geheel.
de passat van marten, prachtige auto..zeiken over logo's de jetta van hier, prachtige auto.. opmerking over luchtfilter |
Voor 7 mille zou ik ook gaan zeiken over een filter van 2 tientjes, die een kiezelsteen nog niet eens tegenhoudt (filtert).
Als je zoveel voor een auto vraagt, mag er toch ook verwacht worden dat je alles in orde hebt, zo'n filter is naar mijn mening een aanfluiting op zo'n auto. Dit soort topics zijn toch bedoeld om elkaar af te zeiken? :dunno: :D Iemand geeft een voorzet, de ander kopt 'm in, daar komt weer een tegenaanval op en ga zo maar door. Bekend patroon idd. Er is maar een klein trapje nodig om mensen op de kast te krijgen. |
Quote:
[dr.Phill modus aan] klopt [dr.Phil modus uit] |
Dr staat nog wel een leuk Jetta projectje op MP:
http://link.marktplaats.nl/334367534 Motorisch volgens mij nog wel even nalopen maar dr is wel wat leuks van te maken! |
Mensen hebben nou eenmaal allemaal een eigen mening en de ene die geeft 'm wat eerder dan de ander.. als d'r op de auto niks van te zeiken valt gaat het over de rijstijl, de persoon zelf of wat dan ook. Dat vind ik jammer, zeker omdat de lijn tussen afzeiken en je mening (netjes) geven vrij dun is, vooral op een forum. Als je op een meeting met zo iemand staat de buurten en je zegt van god wat een dik apparaat, ik zou alleen die logo'tjes er niet op hebben gezet, of die luchtfilter had ik toch anders gedaan.. dan is er niks aan de hand, maar op een forum wordt alles automatisch omgezet naar zeiken terwijl het vaak niet eens zo verkeerd bedoeld is.. want zeg zelf, als echt het enige ding waar je over kan 'zeiken' een logo'tje is dan heb je een aardige auto staan lijkt me.
|
Quote:
:goodpost: |
Quote:
Precies, bij mij wordt ook altijd gemekkerd over het feit dat de auto nog niet rijdt... na 3 jaar... details! :D Quote:
Denk dat als je voor de deur staat met 6900 euro, je de auto ook wel meekrijgt. En voor die 100 euro krijg je toch een goede originele filter met alle benodigde prul om het in te bouwen. ;) Andermans auto is nooit 100% naar jouw smaak, omdat het andermans auto is. Daarnaast wordt er altijd gezegd dat een auto nooit af is. Als je die filter aanpakt, zie je wel weer ergens anders iets dat niet helemaal klopt. En zie jij het niet, ziet een ander het wel. Ik loop sowieso altijd over alles te zeiken, dus voor mij is een auto nooit 100% goed. :D Quote:
Da's de bolide van iemand hier op 't forum, weet zo effe de forumnaam niet, maar er is wel een topic van. |
Quote:
Ik zie het verband niet Richard, kun je het mij uitleggen?? Zeiken over logo's >> heb je wel goed gelezen? Ik heb ze zelfs geleverd man! Zeiken over luchtfilter >> is mijn MENING, en wat jij en de rest daarvan vind zal mij een rotzorg zijn. Iedereen kijkt misschien naar het geheel, ik niet. Het zijn juist de details die een auto maken of breken... |
Jongens maak je eigen niet zo druk ik heb de Jetta met dit filter gekocht en de 1e de beste klant die er een ander filter bij wil hebben krijgt hem van mij.
De Jetta moet niet weg maar mag weg het is een super fijne auto waarvan ik durf te zeggen dat degene die hem gebouwd heeft dit erg netjes heeft gedaan. Ik heb al een keer eerder een discussie met Ruud gehad vandaar waarschijnlijk even nagatief doen over de Jetta, maakt niet uit. Als ik op een meeting of forum een minpuntje aan een auto zei hou ik dat voor me eigen omdat ik het lullig vind om iemands trots af te zeiken (smaken verschillen) M aar de eerst volgende meeting probeer met de Jetta langs te komen zodat iedereen hem in levende lijve kan zien. Tot dan groet |
Quote:
ruud heb je mijn inbreng in dat topic wel gelezen...? lees het topic nog eens goed.. verder zeg ik opmerking over luchtfilter.. niet zeiken ;) .. even de lange teennagels knippen :thumbup: |
Heb destijds ook met de bouwer van de auto gesproken, en was een heel nette kerel die volgens mij goed wist waar ie mee bezig was. De prijs, tsja, dat ding is zo vaak doorverkocht dat daar totaal geen zicht meer op is, maar als je hem koopt weet je wel dat je een goede auto hebt. :)
|
Gewoon een hele mooie en dikke Jetta.
Prijs lijkt me niet eens zo gek gezien de huidige prijzen. En of er nu een open filter op zit van autostyle of van K&N, hij zal er echt niet beter op lopen... |
Quote:
|
Quote:
Ik heb het filter even bekeken maar hij is van Raceland. |
:thumbup:
|
Quote:
hahaha :tongue: Gauw een K&N erop dan ;) |
Quote:
Haha ja idd misschien kan Ruud me sponseren. |
hij is inmiddels 1000 euro duurder geworden!!
|
Duur filtertje geweest dan ..
|
Prachtig dit soort topics!
* Gaat verder met het inbouwen van autostyle luchtfilter en het plakken van R36 logo's * |
All times are GMT +1. The time now is 08:52. |