je pa hebt toch ook 18" ?
|
Quote:
Na zaterdag kun je je 225/40x18 gaan monteren,weet je gelijk of het aanloopt :tongue: |
Quote:
ja komen er volgende week weer onder !en dan zullen we het zien ! :biggrin: alvast bedankt he !!!! |
met een beetje geluk zijn de adapterplaten morgen klaar !
gaat het dan toch nog goed komen ? |
onder onze bus zit 17*8,5J et30 met 235/45. ze steken dus een stuk uit vandaar
|
Quote:
He jasper komt het goed voor de kick off?????? Wielen zien er goed uit!!!!!!!!!!!! |
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa komt goed ! wordt een makkie volgende week als de platen goed zijn ! op de balgen schroeven en dan er onder knallen oppompen en weer leeg laten :D:D:D:D:D:D
|
zo ff weer een update !
deze week moet het gebeuren alles moet klaar zondag hebben we van de club de kick off party !! dus moet ie klaar zijn !:D de platen zitten op de balgen nu er nog onder het knopje enz ligt en zit allemaal op de plek ! de bandjes zijn binnen ben nu de naafkappen aan het spuiten . Alain thanx voor het brengen van de bandjes !! superrrrr !!! zo dat was het dan weer ff ! zal zeer binnen kort weer ff wat uploaden ! |
ga je alleen achter airride steken of? en alles zelf monteren?
|
jep alleen achter en idd alles zelf monteren !
|
en he is on air ! morgen meer moet nu snel weer weg !
|
ja hoor eindelijk is het zover het zit eronder en het werkt ook nog zo als ik het wou zonder al teveel aanpassingen !!
maar ga nu lekker nog geen foto´s plaatsen :tongue: doe ik maandag wel als ik foto´s heb als de wielen er ook onder zitten ! :D:D dan hebben we een totaal plaatje !! |
ik kan niet meer wachten ! :( :(
morgen moet het busje naar de garage kering lek van de oliepomp, distributierien wordt vervangen, spanrollen , olie filter, oliedruksensor !! en de banden worden erom gedraaid morgen en de wielen weer onder de bus gezet en voor ophoogte gezet ! donderdag uitlijnen en dan op naar oostenrijk !! |
Zie ik hem in Oostenrijk wel :D
|
vast wel ! maar ja je weet nooit ! :D:D:D
|
zo gisteren hebben we een kick off party gehad van de club lekker bbqen en ouwehoeren !
de wielen zitten er weer onder wil alleen nog een paar dingen doen voor de see ! hij staat nu bij de spuiten voor een paar dingen ! woensdag moet ie nieuwe APK donderdag krijg ik voor andere schokbrekers vind hem te hoog aan de voorkant en kan niet lager met deze dempers dusss en dan wordt hij meteen uitgelijnt ! de airride kan net laag genoeg ! |
Ziet er goed uit :D
Ik geloof dat ik me ride naar volksforum.com meeting in Oosterijk heb gevonden ;) |
plek zat :D:D
|
Dat staat dan, moeten we alleen nog ff een plek afspreken ;)
|
haha das dan jammer ik ben er pas woensdags :redface:
en dat is toch maandags ? |
All times are GMT +1. The time now is 11:21. |