Dan kijk ik wel eens even waar ik ga vragen :rolleyes: zullen zeker nog meer zaken hier in de buurt stralen.
|
Quote:
Ik heb daar al vaker onderdelen laten coaten (frames van motoren o.a.), maar nog nooit iets laten verchromen. Over de gecoate delen kan ik niets verkeerds zeggen.. Verchromen deed ik eerst altijd in Stein, maar die zijn er helaas mee gestopt. |
Quote:
Het hoeft ook niet super mooi gestraald te worden...is maar dat de roest er even af is! Zodat de zinkspray een beetje zin heeft :cool: |
Jetten Motorenrevisie in Schinnen doen ook stralen, doen dat ook netjes.
|
Quote:
Dankje :D Zag net dat Giessen verhuisd is naar heerlen. Heb ook nog ene gevonden in de buurt van Vpc. Dus komt wel goed :thumbup: |
:thumbup:
|
Zo vandaag bij Jambrozik de tdi pijpjes besteld:) Ze komen als alles goed is woensdag binnen..kan ik woensdag middag de uitlaat onder de auto zetten :thumbup:
|
Tevens ben ik ook opzoek naar eentje 15 inch golf 4 staal :D Het liefst zonder banden..en niet verbreed.
Iemand nog iets liggen??? |
|
Dankje;) Was idd gezellig en lekker weer :cool:
|
Je golf stond er goed op man gisteren :thumbup:
greetz Tom |
Danku:)
|
En hier een foto van "the man himself" op de terugweg van Racewars :tongue:
Was gezellig kerel :thumbup: |
Quote:
the man himself :thumbup: waar wijs je naar:P de mooie achterkant van mijn mk3? :confused: :D |
Haha die foto's is wel vet:P Was idd wel gezellig!
|
Quote:
Geen idee waar ik naar wijs :confused: |
Quote:
Dan moet je dat ook niet doen :tongue: |
Zo weer even een update :tongue:
Heb de laatste tijd wat weining tijd gehad om nog wat aan de golf te doen..gelukkig heb ik achter een week lekker 2 weekjes vakantie :cool: In de vakantie komt de rode veerpootbrug erop. Ligt hier al helemaal klaar. Ook heb ik de dieselpijpjes binnen gekregen dus de orginele uitlaat kan erop+ de pijpjes. Ook wil ik in de vakantie de auto eens in de wax gaan zetten. Aangezien ik dit nog nooit heb gedaan sinds ik hem heb :shake: Weet iemand misschien een goede wax? Heb zelf geen idee wat ik moet kopen. Dit was het weer :thumbup: post de foto's zodra alles erop zit! |
Kom weekend maar even langs!
Bepalen we wel even een polish en wax :thumbup: |
hey mike,
als je hem een keer goed gepoetst wil hebben moet je wel een dag er voor uittrekken. en eerst wassen en dan kleien en dan weer wassen en polijsten. dan ken je je auto niet meer terug. ik weet een goed adres hihi. grtz eddy |
All times are GMT +1. The time now is 18:03. |