niemand die een deuken drukker weet ?
|
Quote:
Wil wel komen om een paar deuken te drukken :tongue: kan jammer genoeg weer niet, moet weer werken. En kan geen vrij krijgen. |
in de pauze maar ff weer langs komen Molle :D
|
en we hebben een uitdeuker zonder te spuiten ,
dus ook de meeting kan compleet door gaan |
Wie komt er Alberto?
|
Ik had graag langs willen komen, maar tegen die tijd is mijn auto nog niet APK klaar. Dus nog maar ff wachten voor mij.
|
Quote:
Jack uit Roden dus een groninger die gaat uideuken zonder te sspuiten in friesland hij is er vanaf 9 uur dus heb je een deukje , kom 10 april naar Dokkum |
Mooi man.. erg geschikte vent. Komt regelmatig bij ons te restylen :)
|
Quote:
zeker weten geschikte vent hij had er zin in , de 1 auto heeft hij nu al te pakken , de jetta coupe :D |
Oh misschien nog wel een jetta coupé erbij, ff kijken of die dan rijd :)
|
Dikke prima!!
|
als je zeker wil zijn dat je kan uitdeuken zonder te spuiten
Jack zal er rond 9 uur zijn !! Er zijn nog paar reserve plekjes voor het uitljnen tijden voor uitlijnen komt dit weekend liefhebbers die om 8:30 wil beginnen ? |
aanmeden voor uitdeuken zonder spuiten kan nog steeds
|
Quote:
Bij deze :thumbup: |
Enig idee van de kosten?
|
Quote:
uitlijnen , 50,- uitdeuken , gaat er plaat deel , en hoe en waar de deukjes zitten beste kan je Jack even vragen , hij kan je ter plekke vertellen wat de kosten zijn :thumbup: |
1e Split Karmann Ghia .........8:30 Uur
2e Gerk Bora......................9:30 Uur 3e Richard S6....................10:30 Uur 4e Jan willem Lupo 3L ........11:30 Uur 5e Jappie (ak Siep) Golf 1... 12:30 Uur 6e Wytze Mk3 variant.........13:30 Uur 7e Fred T2 1971 13:30........14:30 Uur 8e Jens Kever '58...............15:30 Uur reserve : ...................... graag optijd aanwezig zijn , kan zijn dat het sneller gaat , mocht je vragen hebben hoor ik het graag :thumbup: |
Was gister nog bij Lammert, hij heeft er zin in!
|
Quote:
Jack ook , dus komt goed :thumbup: Quote:
komt goed :thumbup: |
Zet mij maar op de reservebank :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 21:34. |