Quote:
Ok ben benieuwd naar de pics. |
En het zit eronder! Past mooi! Loopt nergens aan! Mooie maten zoals het nu lijkt!
|
Ben heel benieuwd naar het resultaat !!!!!!
|
Zijn er al foto's johan??? :postpics:
|
Ja Wytze:p!
Niet de beste maar het moet het eerst maar even doen! |
super netjes, kan niet wachter tot mijn nieuwe wielen eronder zitten :D
|
Wow, heul vet!
Heb je ook een feauteau van de zijkant? Ik ben benieuwd naar de stand van de vari icm deze velgen! |
GTI-VR6 lip eronder.
hele mooie wagen johan. Top. |
Lijkt nergens naar............. :tongue:
Mooie wielen johan !!! |
BB5 ziet er goed uit Johan .... :giggle:
:thumbup: |
Wat zit er voor verlagings set onder ?
|
V-maxx, geleverd door Chris van SKG!
|
Ziet er zeer netjes uit :thumbup:
|
Zaterdag even gezien, staat hem erg goed!
|
ja man..
toch is serieus met vrouwke klappen of ze niet toch een vari wil :D kan je leuke dingen mee doen, mooi Johan :thumbup: |
Is er nou met een trekhaak goed over de drempels te gaan ?
De verlaging die er onder zit hoeveel lager is die dan ? Ik vind hem echt erg goed staan En wil het zelf ook maar ik ben zoo bang dat hij te laag word Ben wel erg benieuwd naar je bevindingen |
die trekhaak? die komt niet in de buurt van de grond, auto staat licht voorover.
Verlaging is laag, maar nog wel te doen voor dagelijks. Kan gewoon normaal over drempels! |
Mooie variant man!
|
Netjes zeg!!
Verlaging en variant Mk3, enige probleem waar ik echt steeds mee zit is het raken van de bodem vlak voor de achterwielen, (Fk max laag icm 16 inch C2's met vrij platte bandjes) bij het insturen op drempeltjes o ja en de parkeergarages kom je niet meer in want dan staat je te wippen. |
Quote:
groetjes aan johan als je em spreekt :thumbup: damn dit is zijn topic !!!!!! hahaha groeten johan !!!!!!!!!!! |
All times are GMT +1. The time now is 01:11. |