oke, thnx !!
Er stonden er ineens 78 op zaterdag, :D |
ja tikfoutje van mij.. sorry
|
Wij gaan zaterdag met een groepje, zie er dan wel weer een paar bij schuifelen van jullie, tot dan..
|
hmmm zo te zien wel jammer dat ik zaterdag moet werken, dan maar hopen zondag een paar mensen tegen het lijf te lopen!!!
|
Ik w8 zaterdag wel een paar mensen bij de ingang op, ik woon om de hoek dus kan moeilijk afspreken met mensen..... :(
|
t zal ff duren voordat wij er zijn, we komen wederom met de spijl omdat er veel onderdelen mee moeten :D
TypIII scherm(en), smartbanden, losse zooi..... Ben nu al vast wat vet aan het kweken om niet dood te vriezen in de bus....hahaha vorig jaar lagen de ijsschotsen op het dak ;) |
Ik zal er vroeg zijn denk ik om een goed plekje te veroveren voor mijn vliegroesthok!
Belt iedereen maar als die er is! |
Quote:
regel ff een mooi plekkie bij de ingang voor de bus, hoef ik niet zo ver te lopen met de onderdelen ;) LOL |
Zal hem overdwars neerzetten!
|
nou ik zou ook wel de zaterdag willen want dan gaan er voor mij veel bekenden
maar ik denk dat het zondag word want ik heb al het een het ander die zaterdag ovalig jaspertje????? wanneer ga jij?????en brazen??????? |
Quote:
Werkelijk nog g1 idee.....ff kijken hoed met al die rommel op de zaak gaat...maarruuhhh....bel wel ff.... |
helaas, mensen, ik krijg net het treurige nieuws dat ik zondag ochtend naar Oosterijk vertrek om te gaan snowboarden. Je kan niet overal zijn helaas, :p
zaterdag moet ik werken, dussss, helaas geen KWF voor mij dit jaar. YES naar kirchberg, naar de welbekende Londonder :rolleyes: :D WE gaan LOSSSSSSSS |
Veel plezier jasper!! Klinkt goed!
|
die londoner in kirchberg is cool man,ben ik wel een paar keer naar buiten gedragen
hahaha ene gezellig daar |
krijg hier net de definitieve vertrektijd van mijn busreis richting oostenrijk door en ik zie dat we zaterdag pas terug komen ipv vrijdag. dus zaterdags KWF haal ik in iedergeval niet, zondag hangt een beetje af van hoe brak (of niet) ik me voel na terugkomst
|
Quote:
Quote:
[jaloers mode] Have Fun! :cool: Geniet ervan! [/jaloers mode] |
ended.
|
All times are GMT +1. The time now is 15:06. |