Die blauwe kleur is super! Ben benieuwd hoor! Succes.
|
Van het weekend mijn 'nieuwe' aanwinst opgehaald:
Het is een '75-er spaarkever die ooit geel is geweest. Daarna zilver, en nu dus blauw. Carrosserie is op een paar plekken na keihard. Zit een (metallic roze... :rolleyes: ) 1300 AB-blokje in, met spaghetti pijp, golf 1 gti-stoelen (wel behoorlijk uitgewoond) een empi-shifter (nieuw!) een verstelbare vooras (ook nieuw!). Ook zijn allebei de deurtjes goed bruikbaar, alleen beetje oppervlakteroest. Bodemplaten zijn ook keihard! Het enige wat er echt aan mankeert is dat de chassiskop volledig rot is en de spatborden zijn allemaal behoorlijk gaar. Inmiddels is het interieur er al uit, net als de ramen. De spatborden zijn er bijna allemaal vanaf (vielen er zowat zelf vanaf...). Ben dus alwer aardig in de weer geweest. Na het uitscheppen van het natte zand bleek dat de reservewielbak niet eens zo heel slecht te zijn (waar ik in 1e instantie wel vanuit ging). Al met al ben ik behoorlijk tevreden. |
Zo Bob,ook weer lekker bezig geweest zo te zien !! :D
Maar ga jij nou je eigen bodem gebruiken,of pak je die van je laatste aanwinst,want die heeft zo te horen alleen maar een rotte chassiskop,en aangezien je hem toch gaat lichten :rolleyes: |
Thanks, Kruk! Ik denk toch dat ik mijn eigen bodem ga gebruiken. Vooral omdat ik daarvan (in de praktijk) de 2e eigenaar ben (vind ik wel leuk) en omdat hij (iets) ouder is. Misschien is de bodem van die blauwe wat beter door te verkopen, omdat de bodemplaten nog goed hard zijn. Maar stiekem zit ik er nog wel over te twijfelen wat ik doe. Ik hoef me er nog niet echt druk om te gaan maken, ik zorg eerst wel dat de carrosserie bij de spuiter ligt, voordat ik me druk ga maken over de bodem(s).
|
Quote:
Eerst allebei maar eens lichten,kan je daarna altijd nog bekijken welke er harder/beter is,toch ?? |
Ja, precies! Komt goed! :cool:
|
Goeie actie om er nog een te kopen!
|
BETER! ziet er goed uit bob! Spaghetti, verstelbare vooras, en het blokje (op dat roze na) is altijd heel mooi meegenomen!!
|
Mooi man, gelijk een paar vette opties erbij !!
Komt wel goed zo te horen :) En je kan eindelijk omlaag met die kever ;) Ben benieuwd wat het allemaal gaat worden ! |
Quote:
Ik kon hem voor het geld niet laten staan. Nu maar proberen de carrosserie zo snel mogelijk klaar te hebben voor het spuiten, dan heb ik weer wat ruimte om aan het chassis te beginnen (lassen, stralen en spuiten). In de tussentijd wat van de onderdeeltjes proberen te verkopen, blokkie, velgen, versnellingsbak, etc. Zodat ik niet al te erg in de rooie cijfers kom :cool: |
Quote:
Hahaha, ja, want dat zou al een tijdje gebeuren! :o |
na Budel, weet je nog??
"ik koop in budel een vooras en daarna gaat ie gelijk omlaag!" We vergeven het je wel hoor! Je bent nu dubbel zo goed bezig! |
Tsja.... als ik die uitlaat niet had gekocht op Budel.... :o
|
heeeyyy bobbel!
jij bent goed bezig! en gaat mooi vlot zo te zien! ik houd je in de gaten. greeettzzz martijn. |
THNX Martijn! Ben inmmiddels weer wat verder, moet alleen even de foto's uploaden. Hoop ik vandaag of morgen te doen. Post ik er gelijk een nieuw verhaaltje bij.
|
Zo, weer wat verse foto's:
De bodemplaten zijn best hard. Moto-lita stuurtje wat vroeger ook in de kevers (en K70) van mijn vader heeft gezeten, past op de stuurpen van de blauwe. Stuurtje komt er dus in :cool: Roze blokje.... |
Deze heeft ook z'n plekjes. Maar dit is dan wel weer netjes :) Heb inmiddels besloten mijn eigen bodem te gaan gebruiken. Ook ga ik de complete neus van de zilveren kever overzetten op de blauwe kever. :cool: Ben inmiddels begonnen met uitmeten, komend weekend of het weekend daarop gaat ik slijpen, denk ik. Ben in het interieur van de blauwe diverse (nutteloze) gaatjes tegengekomen, die ik allemaal moet dichtlassen. Verders moet er nog een nieuw achterpaneeltje op. |
KIJK!! Budel 2005 rijdt ie weer? :p :p :p :p
Gaat lekker zo!! Ga je heel de neus over zetten? Wordt een hoop passen en meten!!!! Succes bob en blijf foto's posten!!! |
Thanks Bien! Budel 2005? Gaat krap worden, denk ik :wink: Maar Budel 2006 wil ik toch al wel rijden, eigenlijk!
|
flinke garage heb je :D
waarom staat ie in godsnaam in een kas?? |
All times are GMT +1. The time now is 20:57. |