|
zo vandaag eindelijk maar eens de knipperlichten, spiegelverwarming en de claxon aangesloten op de CCM van het Variantje :)
Heb nu eindelijk alles werkend na de raamzwengelombouw :P Ook maar meteen ff het vergrendel en ontgrendel geluidje aangezet :) |
T gti-tje voorzien van zijn orginele onderdeel
|
titn tacho kabelboom niet meer nodig dus??
NICE upgrade maat! |
Nope Daniel, maar bedankt voor je speurtocht ........ t wordt steeds lasiger om oude kabelbomen te krijgen.
Ik heb nog een paar aanstuur probbies omdat het niet de goede sensoren zijn, bij warme motor gaat het olielampie lichtjes branden en zo ook het waterlampie... Vandaag een watertempmeter op de plaats van dat irri verbruiksmetertje geplaatst. |
grrr, nu snap ik ook waarom het zoemertje op het dash de geheletijd bleef zoemen...... (voormalig mk2 dash)
demonteer ik de witte sensor voorop de warmtewisselaar blijkt dit een tempsensor te zijn... Nu dus een drukschakelaar geplaatst en meteen werken m'n lampies weer goed. Nu nog ff een onderdash aan de bijrijderskant in nette staat vinden, dan mag ie weer naar buiten :) |
Ziet er netjes uit en dat geluid :thumbup:
Ik ben vandaag begnnen met men inlaatplaat te boren, zal morgen eens wat foto's in men topic plaatsen. Ik heb van jou al heel wat uitleg gevonden op het net en ben er al goed mee geholpen. Alvast bedankt en veel succes nog. :thumbup: |
Quote:
Aldoende leert men :thumbup: ik hou je topic in de gaten :D |
vandaag ff staalbumpers gericht en gaten dichtgelast, tevens de aandrijfassen geheel uitelkaar gehaald en naar de poedercoater gebracht.
Ik was een maandje of wat terug door de drukgroep gegaan (koppelingsplaat bleef plakken aan vliegwiel :P ) daar zit dus nu ook weer nieuw spul onder een versterkte drukgroep en plaat van Sachs met een 3 kg vliegwieltje. Nu alleen nog ff de assen terugkrijgen dan kan ik m weer eens uit zijn benarde positie halen. |
Vandaag ff met de Variant bezig geweest.
Was nog wel ff werk met het inleren van het dash, omdat de startblokkering ook in de tellerunit zit en alles met elkaar communizeurt... maar de waggel rijdt weer. Van dit (was ff vergeten een geheel vooraf shootje te maken :P ) naar dit night view met alleen contact aan night view met de verlichting aan |
ziet er erg mooi uit
heb je ook foto van de rest van de auto |
heey keerll leef ie nog hahahaha.
hey dikke bak die variant hoor netjes. |
ik leef nog hoor :)
|
V6 achterlip met pdc gemonteerd :)
|
Het is eindelijk zover :)
|
Netjes!
|