Quote:
hehe toeval;) merci :) mvg |
nog eens precies lang geleden :)
heb vorig jaar na MIVW met de bora een accident gemaakt met het terug rijden met de bora, en toen heb ik besloten om hem terug op te lappen een paar weken nadien ... en dan andere velgen gekocht en in april ongeveer heb ik de bora ook eens gespoten plus de velgen :) en zo staat de bora nu :) |
en de golf is ondertussen ook al wat veranderd...
ik had de kbs velgen verkocht en was er verbreed staal gekomen en toen een intressant ruilvoorstel gekregen, de staal verbreed geruild tegen porsche cooky cutters toen dacht ik, ik wil een andere voorkant plus dan ook een ander stuurtje gevonden en dan de porsche velgen verkocht en nu weer volledig veranderd zoals hij nu staat :) mvg |
2 ling
Heej donmario
Toevallig had ik nog op parkstad 2012 een foto gemaakt van een soortgelijke MK2 :D wat erg mooi is beide :thumbup: |
wel netjes zo :p
thankz :) |
Nu alleen nog een setje nieuwe bumpers met een rood biesje, en niets meer aan doen:rock: :thumbup:
|
Quote:
hehe ja wou ik eerst ook maar het zal zo blijven momenteel :) de bumpers ga ik eens opnieuw lakken of nog eens een aantal producten uitoefenen of met chrome rand zoals bij die nederlander :) mvg |
All times are GMT +1. The time now is 17:12. |