yeah morgen de einser ophalen::D nu nog afw8ten wat ik heb gekocht:D
|
8mei heb ik de golf 1 opgehaald om 1 uur was ik op plaats van bestemming in duitsland na de auto gekeken en de auto op de aanhanger gereden wist dat er wat aan moest doen,,
dinsdag ben ik na twello gereden om onderdelen op te halen zoals de een deur stukje dashbord achter vloer kleed hoedenplank radiator met koelvin,, kwam ik daar aan in twello keek ik na de deur was net zo rot als me eigen dus de deur niet meegenomen de rest van de onderdelen wel. hij handelde zelf met golf 1 cabrio onderdelen enzo had er zelf ook 2 strake cabrio's staan jammer genoem camera niet mee genomen! vandaag gaan we even een ritje na friesland maken kom een rechter deur op te halen en de sierlijst op de kokkerbalken en deurlijst en achter embleem. ik zal vandaag ook even foto's van de einser want heb uhm al aardig gesloopt:D ma goed je horen vandaag van me! |
de Foto's komen zosnel mogelijk! pc doet raar ma goed,,
ik heb vandaag ook nog even een lasapparaat gekocht dus hopen dat ik lassen snel onder de knie kan krijgen! jullie horen van mij! |
Goed bezig! :thumbup:
|
oef, die is wel erg croky.
|
idd,maar waarom staat ie nu al te koop?
|
Quote:
nou omdat:P ik niemand ken die kan lassen en zelf niet zo goed ben ma geen zorgen kan uit verkoopt threath hou uhm zelf heb gisteren een lasapparaat gekocht komt morgen of overmorgen binnen:D en heb het van me pa en ma gekregen dus:d |
Quote:
:thumbup: :thumbup: |
Quote:
dat word dus veel leren enigste waar ik dan wel geluk mee heb gehad dat ik met een plaatwerker samen heb gewerkt in almelo bij jaguar stenger en die heeft het me ongeveer alles al uitgelegt dus nu ff alles onder de knie, ma ben bang dat het verkeerd gaat ma heb er nog een ouwe deur staan daar ma eerst op oefenen:P |
Coole kleur heeft die Polo. :D
|
Deze week bezig geweest met de golf 1 interieur eruit gehaald,, schurenschurenschuren pfff die man waar ik hem van heb gekocht had tectyl overspuitbaar op de deuren gespoten mooi kut om het eraf te halen ma 1 kant is niet klaar nu de andere kant nog, daarna de gaten dicht lassen en nieuwe plaatdelen bestellen en dan helemaal schuren en daarna rollen en dan op de duur prof laten spuiten want ben ook ma een arme student:d
foto's volgen zo snel mogelijk! Trouwens iemand een adresje waar je goedkoop plaatdelen kunt bestellen,, moet een nieuwe voorfront hebben twee keer dorpels 2 maal wielachter buitenzijde en 1keer links binnen zijde! |
vandaag ff bezig geweest met de golf 1:D,,
heb de motorkap ff geschuurd en in de primer gespoten want het ouwe zag er niet echt mooi uit ivm rollen in een andere kleur, deuren tectyl vrij gemaakt:s wat een fuck werk:S ma goed tss kaal, beetje opruimen in de auto licht niet veel meer ma goed, vandaag om half 10 stond de postbode aan de deur met een pakketje:D:D yess men lasapparaat is binnen, nu kan het werk beginnen, ff sparen als het goed is nog een golf casco ophalen volgende week dinsdag. dan ff goed sparen maybe eerst op vakantie en daarna kokkerbalk plaatwerk achterscherm buiten en binnen bestellen! ma goed er is nog genoeg te doen dus foto's volgen hierbij al vast wat foto's andere deur in en achter klaar gemaakt van tectyl! en de andere kant netzo! en de binnenkant zonder interieur, was ff puzzelen om het er uit te krijgen want was voor mij de eerste keer dus! en natuurlijk roest aan de binnenkant bestuurders kant achter de stoel! roest ook aan de voorkant bestuurder en passagierskant! bestuurderskant! passagierskant! en voor het laats de auto geheel met gespoten motorkap en verrote front (let daar maar niet op want die gaat eruit! en dan nog ff een vraagje van mij zoals je ziet op de foto's zie je dat de golf in z'n kont hangt is dit orginale of ???? want ik zie geen verlagingsveren zitten niet dat het erg is want er komt toch een schroefset onder! nou dat was het weer laat ma ff weten wat jullie ervan vinden en jullie ideeen over welke kleur mooi zal staan zit zelf te denken aan mat donker rood! |
netjes:thumbup:
mooi dat je er zo lekker aan bezig zit. de stand zoals ie nu staat is original idd... |
Ik zou hem weer in deze kleur doen. Vind ik echt vet, vooral als de zon erop zit. :thumbup:
|
ik heb nog wel een industrieblik in deze kleur trouwens,heb ik gebruikt voor de audi..
je zou er ook prima mee kunnen rollen.... |
over de zelfde kleur komt er cker weten weer op ma aangezien ik dr niet direct veel geld wil inpompen ivm dat je anders ook wel een andere kopen wat hard is ga ik hem eerst zelf rollen of spuiten en dan als ik het geld er voor heb een keer prof laten spuiten,,
trouwens heb ook nog een leuke setje velgen gekocht voor de golf of de polo! foto volgt zo direct! 6j breed 13inch et 28! en nog iets als jullie meer foto's van de polo willen zien moeten jullie dat ff laten weten!! |
Leuke velgjes.
Meer foto's van de Polo mogen altijd. ^^ Misschien kan je een project topic maken voor je Golf. :) |
nou na een lange tijd niks van me te hebben gehoord,, zijn er natuurlijk ook weer dingen gebeurt,, zoals de golf 2 1.6 gl verkocht zondags kwamen ze kijken en direct verkocht zou dinsdag ophaald worden,, het geeft toch wel een raar gevoel als je trouwbare golfje heb verkocht ma goed direct de zelfde dag dat de golf is opgehaald moest er natuurlijk ook weer een andere auto komen en na ff zoeken is het een audi a4 1.6 van een oud vrouwtje van 63 die ma 4 duizend kilometer per jaar er mee reed de koop was snel rond mooi prijs volgende dag opgehaald. de zelfde dag dat ik hem had scheurd me het flexibelle stuk van de voorpijp af rond bellen voor een nieuwe 265 euro:O:O wat ff verder zoeken een nieuwe voor 100euro incl pakking enzo dus die ma opgehaald,, na rond te hebben gekeken voor andere velgen een leuk setje 17inch rs4 velgen te hebben gekocht had ik de verkeerd etwaarde dus weer moeten verkopen voor een mooi prijsje ma de apk kwam er 17aug dus moest de auto toch een keer laten keuren heb ik ma 4 losse 2de handse banden opgehaald en eromheen gelegd 7juli was het zover de auto werd gekeurd en op 1 min puntje spelling in de onderste draagarm kogel ma de auto werd wel goed gekeurd op een advies punt dus kan weer een jaar rijden:D:D 7juli toch ook ma weer bezig gegaan met de golf want die lag toch op een laag pitje en zat te denken om hem te verkopen dus 8juli nog even verder geweest met de golf 1 krijg ik smiddags een telefoontje van dat die man de golf 1 wou komen ophalen ma hij wist nog niet wanneer de zelfde dag nog een telefoontje gehad en ze kwamen zaterdag kijken en misschien namen ze hem mee nou dus vandaag was het zover de golf1 is verkocht. van het geld wat ik voor de golf heb gebeurd laat ik de polo in aug keuren want dan is de polo belastingvrij:D:D de foto's van de polo en van de audi zal ik zo snel mogelijk plaatsen.
toch nog ff een lijstje wat ik de komende maand voor ga sparen en doen is,, andere pook, schroefset+de set rims(denk toch weer rs4!) heel misschien andere interieur en een kofferklep spoiler van rs4 model! |
nou na een hele tijd niks van mij te hebben gehoord is er natuurlijk wel weer wat gebeurt na een jaar de polo eindelijke is laten rdw keuren je zal wel denken waarom een jaar later omdat ik het kleine duitse papiertje niet had gelukkig wel de telefoonr van de oude eigenaar is hij ff gaan zoeken en in feb was het zover ik dacht bel hem en we horen en wel ja hij had hem weer gevonden vrijdag ff terug 40 km over de grens dus even opgehaald en dan maandag direct laten keuren:D dus mag met de polo legaal rijden op de weg!
|
All times are GMT +1. The time now is 19:06. |