netjes hoor,en idd als ie los is geweest maakt ie eerst wat herrei voor ie op oliedruk is....
|
[QUOTE=dieselken
verder kan het niet meer op een voertuig dat reeds in belgië is ingeschreven geweest. enz...[/QUOTE] Tenzij je iemand hebt/vindt die de registratie kan laten verdwijnen :D |
Velgen zijn nog niet klaar , maar hij rijd allesinds toch al
Heb wel al wat stukken gehad die kapot zijn gegaan zoals , chauffageradiatorke , Motorsteun en nu zit ik met een koelvloeistof lek maar dat word allemaal wel opgelost Hier paar fotokes hoe hij er nu bij staat en rijd En dan Filmpjes ;) http://www.youtube.com/watch?v=BBJFS_HXO8s http://www.youtube.com/watch?v=S_sFRaibhTo Ook bumper opgehaald met chromé bieze er in En dan nog ff een fotoke van mijn daily driver ;) grtz |
dik hoor zo die vr6! je daily ziet er ook super uit :thumbup:
|
Mooie Golfjes! Zo'n oude Golf 2 met een 6 cilinder blijft heel dik. Een echte wolf in schaapskleren :thumbup:
Je Golf 5 is ook erg netjes! :) |
Mooie wagens Lars! :thumbup:
|
Voila vandaag nog wat met de vr6 gereden
vanavond gaat hij binnen bij watti - Nieuwe Klepstoters - Nieuwe Waterpomp - Inox pot met upturned stuk achteraan plaatsen - Laatste hand aan de electriciteit leggen - En hier en daar nog wat prullen afwerken En dan staat hij klaar voor wsee Heb gisteren de voorste wielkasranden ook grondverf opgezet , want hier wat de lak afgebladerd van mij + de vorige eigenaar en om te voorkomen dat er roest gaat komen opweg en terug van worthersee dit maar ff vlug gedaan :) velgen gaan vanavond ook terug naar Gold Creations om te lakken Hier wat fotokes hoe hij er nu bij staat grtz |
Ziet er netjes man....!!!
|
geen groot fan van dat stuurtje, verder staat de auto er gaaf bij.. velgen staan hem super
|
Super! :thumbup:
Echt een mooie nette auto, met een hele mooie motor erin :thumbup: Alleen, zoals vdWal. al zegt, zou ik dat stuur eruit halen. Breekt hem toch op.. |
Stuurtje rijd fijn dus het blijft er in :)
grtz |
groot gelijk...
|
gaaf project, ziet er goed uit!
zonde alleen van die teller bak, wel het makkelijkste met oude type zekeringkast. succes verder! |
vette bak zo:thumbup:
|
Hij is mooi geworden Lars!! :thumbup:
|
Quote:
Tellerbak hebben we genomen omdat ik graag de olietemperatuur enzo zag + ik had een oude teller tot 180 er in zitten zonder toerenteller Ok ik had metertjes enzo in het dashboard kunnen zetten , maar dan vind ik deze oplossing beter :) |
Quote:
Thx!! |
Zeker mooi, velgen zijn super gaaf! Dikke VR6 erin nice :)
|
hoe heb je dat gedaan met de fusee stukken?
als ik ze op mijn golf2 plaats dan staat hij met originele veren +/-4cm hoger dan met het originele golf2 fusee. is dit op telossen met een schroefset? en de fuseekogel, de buitenste gaten komen niet over een met originele golf2 draag armen. groetjes, berry. |
mooi ding :thumbup: wielen staan hem ook super dik :)
|
All times are GMT +1. The time now is 19:36. |