Mooie combi hoor, geslaagd. WTF is een framenotch trouwens?
|
Zo'n hapje uit je chassis slijpen en dichtlassen..
|
Ik blijf het heel jammer vinden van de gepolijste randen :redface:
Maar moet toegeven dat ze geheel wit ook heel dik zijn. Ze ogen nu groter :D |
Misha absoluut dikke ride, maar zou zelf niet de wielen gekozen hebben , maar ja smaken verschillen.
Nette jetta and keep on going.......... |
Quote:
Ah, een vortex term :D |
Wellicht Arne, maar 't is veel makkelijk als telkens 'zo'n hapje uit je chassis slijpen en dichtlassen' te typen :tongue:
|
Ongeloofelijk, super dik die witte telefoonwielen, man wat een dikke ride.
Gr Ronnie |
Thanks Ronnie!
|
Vind de velgen eerlijk gezegd niet zo geslaagd vond de vorige combi beter staan vind het nu zon wit geheel maar gelukkig heeft ieder zn smaak.
|
1.6 is idd beter en hij ziet er netjes uit op de foto's, waarom heb je de randen niet gepolijst gelaten had denk ik ook wel netjes gestaan.
|
Gepolijst heb ik opzich wel gezien, ik wilde met deze niks glimmends op de auto, geen logo's, strips en ook geen wielen.
Ik vind nu het contrast van wit/zwart erg mooi, combineert ook mooi met het donker blauwe interieur :cool: |
Quote:
ok duidelijk, jouw kar :D geen ander interieur erin net zoals in de grijze, dat was een superinterieur. |
Staat echt goed zo!
|
Sander, ik wil in de loop van de tijd een Edition Recaro erin, hoeven van mij alleen 2 stoelen in de bank te zijn.. panelen combineren prima met een Edition interieur. Al zouden 5drs paneeltjes natuurlijk ook welkom zijn :)
|
Je wagen is wel erg vet geworden, volledig witte velgen is ook een keer wat anders, iedereen polijst zijn randjes al.
|
Zier er weer dik uit Misha !
|
Dank! :)
|
En vanaf hier mag het weer netjes ontopic
|
dikke friemel!
|
Nette auto broeder, meest strakke ooit! Misschien blijven mijn lofbetuigingen nu wèl een keer staan ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 17:22. |