Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Furb: Dubclub racert! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=60236)

René 12-10-2009 16:56

Precies..snap dat nou eens. het gaat toch om de looks... meer niet.... :rolleyes:

vwmk2driver 12-10-2009 17:00

Quote:
Originally Posted by Misha
Heel goed Riendert, maar die draagt bij aan de racelook.. een veerpoot onder de motorkap niet ;)

als je alleen voor de looks gaat, kun je hem er toch op lijmen?
dan zit hij er even goed op, en ik kan je vertellen dat doet echt veel aan de looks hoor...

Misha 12-10-2009 17:09

Vast wel, maar je kan 'm ook vast zetten met een bout.. is wat makkelijker als hij er ook nog eens een keer uit moet of net wat.

Renegade 12-10-2009 17:11

Quote:
Originally Posted by vwmk2driver
als je alleen voor de looks gaat, kun je hem er toch op lijmen?
dan zit hij er even goed op, en ik kan je vertellen dat doet echt veel aan de looks hoor...

Leg hem er dan los op als je bij een meeting de kap open wil :rock:

furb 12-10-2009 18:30

Genoeg over veerpoten! Het gaat om de look. Ik zal op een meeting niet quasi stoer met m'n motorkap lafjes open en een verlepte veer er tussen gaan staan, dus mensen zien het toch niet.

Ik ben het er overigens wel mee eens dat het rijgedrag er (iets) beter van wordt. Dat rijgedrag zal me niet zoveel boeien. Een golf 2 die erg verlaagd is zal toch nooit 'goed' rijden, of er nou een stuk ijzer tussen zit of niet. Met die paar kilometer per jaar rijd ik wel rustig dat ik de bochten toch wel door kom :)

Morgen gaan we naar de spuitert! Als het buizenwerk een mooi laagje lak heeft zal ik (of Misha... waarschijnlijk Misha.. Misha heb je tijd?) foto's maken. Er zijn inmiddels al 3 pagina's praat en nog geen foto's...

VW-Golf-Power 12-10-2009 18:49

Precies! het is tijd voor pic's

stij 12-10-2009 19:00

inderdaad golf powur!

furb 13-10-2009 19:37

Foto's!

Vandaag luxe kentekenplaten gemonteerd, de achterbak schoongemaakt, nieuwe einddemper en tussendempervervanger gemonteerd en de rolkooi, buitenspiegels en veerpootbrug achter naar de spuiterij gebracht, het wordt wat... ooit... US stadslichten had ik er al ingebouwd.

De zoektocht naar mooie wielen en Sparco kuipstoelen gaat immer voort. Daarnaast houd ik mijn ogen open voor een sportstuur en een zwarte hemel. Dat zijn de dingen die op dit moment voor mij het belangrijkste zijn :)

Roy 1.6 13-10-2009 19:43

Pak dan ook gelijk ff zwarte c stylen. lijkt anders zo raar ;)

rick_polo 13-10-2009 19:44

komt hier helemaal goed furb!!!
ben benieuwd hoe de spullen in hun nieuwe 'felle' jasje zullen staan :thumbup:
tot zaterdag he ;) :confused:

furb 13-10-2009 19:49

Quote:
Originally Posted by Roy 1.6
Pak dan ook gelijk ff zwarte c stylen. lijkt anders zo raar ;)

Briljant! Zwarte C stijlen zijn net zoiets als benzine tanken in een auto :thumbup:

Rick... tot zaterdag... tja... ik hoop het... het is allebei tof! Ik luister inmiddels 24/7 JVT omdat Misha niks anders opzet. Het is wel gaaf, maar ja.. met de collega's is ook gaaf. We zien het wel, ik hou alle opties open :confused:

martinus83 13-10-2009 21:29

Kunnen naar Essen gaan voor stoelen? alleen de sledes.. tja.
Maar je hebt "al" 1 slede toch?

Mn collega kent een bepaald iemand die merkloze zwart kuipstoelen verkoopt, schijnbaar voor weinig.. merkloos he. Maar dan zit je nog steeds met die onderstellen/sledes :)

Ben erg benieuwd naar de te spuiten onderdeeltjes!

Roy 1.6 13-10-2009 21:31

Quote:
Originally Posted by furb
Briljant! Zwarte C stijlen zijn net zoiets als benzine tanken in een auto :thumbup:

Tenzij het een diesel is! :thumbup:

breadfan83 13-10-2009 21:49

Quote:
Originally Posted by Roy 1.6
Tenzij het een diesel is! :thumbup:

Breek me d'r de bek niet over open... en toevallig moest het ook nog zo nodig een Belg zijn die dat deed. :chair:

furb 13-10-2009 22:00

Martinus,

Die ene slede heb ik geannuleerd. Ik kan er niks mee, hij moest meer verzendkosten hebben en dat was voor mij de ideale mogelijkheid om er onderuit te komen. 1 slede kan ik eigenlijk niks mee. Ik heb gezegd dat ik het er niet mee eens was enzo. Geld terug gekregen en op zoek naar de volgende.

Snelste oplossing zijn universele sledes.. maar goed, dan moet je nog een bult werk doen om ze passend te krijgen, dat zie ik ook niet echt zitten. Stoelen mogen ook wel merkloos zijn, zolang het maar een ontwerp heeft wat ik leuk vind.

martinus83 14-10-2009 13:36

Sponsor mij een lasapparaat en ik maak de boel passend voor je ;)

furb 16-10-2009 17:49

Wooow... update!

De rolkooi enzo hebben wat vertraging opgelopen, zal volgende week worden :)

René 16-10-2009 17:50

Lijkt beter zo met die zwarte panelen. Hemeltje blijft wit?

Richard 16-10-2009 17:51

voor een echte racelook ook die c stylen eruit en gaten in boren voor gewichtsbesparing.. tapijt eruit.. helemaal leeg trekken

furb 16-10-2009 17:54

Ik heb een gezocht topic geopend naar een zwarte golf 2 hemel, 3 deurs zonder schuifdak. Maar ik heb nog niks gevonden :) Ik zou hem graag willen hebben.

Het is racelook, dus die gewichtbesparing is totaal niet belangrijk. Daarbij vind ik die zwarte stijlen wel leuker. Een zwarte hemel zou het compleet maken. Heeft er iemand 1 in de aanbieding?

All times are GMT +1. The time now is 05:46.