Quote:
Hoe bedoel, je glim komt niet echt goed over? Ik denk dat je meent dat je het niet goed ziet, maar in het echt blinken ze toch goed hoor.. :thumbup: Gr Ronnie |
Ziet er goed uit Ronnie, had alleen het naafkapje ook grijs gedaaan !
Ga zo door ! |
Nee ziet wel leuk uit zo met dat zwart maar dat is mijn smaak he, misschien dat er nog wel eens alluminium 6-kant moere op komen en die ook polijsten, denk dat dat ook heel mooi is.
Gr Ronnie |
Quote:
dat bedoel ik dus, op een foto zie je toch nooit goed hoe het er in het echt uit ziet. |
Dat klopt, ja dus allemaal kijken als jullie de auto zien staan hahaha..
Gr Ronnie |
Nou, zit het rubber er al om of niet? :)
|
Quote:
waarom? :back: :lmao: |
Hahahaha ik werk niet met rubber.;)
Nee het probleem is dat de man die mijn de velgen doet klaar maken, dus in elkaar zetten, die heeft thuis wat prive omstandigheden, waardoor het dus allemaal wat langer duurt, maar hij had al twee velgen klaar vandaag, het duurde ook allemaal wat langer omdat elk gaatje opnieuw moet worden getapt ivm het coaten. En waarschijnlijk monteert hij ook de banden en ballanceert hij ze ook. Maar dat zie ik dinsdag wel als ik ze kan halen. Gr Ronnie |
zo vervelend als mensen 2 topics over het zelfde 'project' hebben. dat is verwarrend!
Gr |
Ja klopt vindt ik ook eigenlijk,
Kan niet wachten tot dinsdag avond.. Gr Ronnie |
Morgen avond om half 10 kan ik ze compleet op halen..
Gr Ronnie Dan volgende foto`s.. |
ben benieuwd!!
Gr |
Ik ook ze zullen me wel verwensen met me idioote banden maat..
Hahaha,,ik bel je morgen wel als ik ze heb kom je ff kijken. Gr Ronnie |
Moet morgen op cursus in Arhnem , dus ik heb geen idee wanneer ik terug ben!
Bellen wel! Gr P.s, Wie gaat je verwensen? als je band er af rolt , ben jij de enige die er last van heeft. |
Klopt maar hij moet er eerst nog omheen.
GR Ronnie |
Ja sorry die van 8,5 moet ik jullie schuldig blijven..
Ik moet deze band even ni de gaten houden want volgens mij loopt deze langzaam leeg,morgen vroeg even kijken.. Foto`sss Gr Ronnie |
Ziet er goed uit Ronnie !
|
Ik vind het afschuwelijk, ik zou er niet mee willen rijden met die bandjes :)
|
Ieders zijn ding he Tomkraft..
Gr Ronnie :thumbup: |
Quote:
totdat het midden op de snelweg gebeurd, de macht over het stuur verliest, en een botsing veroorzaakt... weliswaar vergezocht maartoch.. verder wel mooie wielen geworden! alleen zou ik een wat veiliger bandje kiezen.. |
All times are GMT +1. The time now is 11:38. |