Quote:
Dankje, Zal volgende week verder gaan met de auto, het is de bedoeling dat hij eind volgende week kan rijden. En dan hoop ik eind van November naar het RDW te kunnen voor het kenteken. |
Goed bezig ron. Gaat lekker snel, wordt een echte wolf in schaapskleren zo. :)
|
Dat is wel de bedoeling Domi.
;) |
Ziet er goed uit, dat matzwart vind ik idd wel gaaf
Gr Roland |
Gisterenavond maar even een beetje aan het stoeien geweest met de draadboom.
Grootste deel is klaar , alleen nog even achter op de zekeringenkast aansluiten en de ecu monteren. Verder maar even een "to do list " gemaakt voor mezelf, anders word het zo on overzichtelijk. Zal van de week weer eens een plaatje schieten. |
Vanavond maar even starten dan? :rolleyes:
|
gaat goed! je topic titel moet inmiddels alweer bijna aangepast worden in: Eindelijk ....mk2 VR6 :)
groeten! |
Quote:
Hahaha, wat dachtje, zal me ook eens even aanmelden? |
Haha inderdaad!
|
Gisteravond maar even de ecu een vaste plek gegeven en een mooie beugel gemaakt voor op de originele plek van de g60 ecu.
Schaklemechanisme aangesloten, alle koelslangen, koelwatertankje, stuurbekrachtigingspomp aangesloten. Verdeelkap met bougiekabels gemonteerd, startmotor geregeld ( de oude was stuk) Morgenavond de brandstofleidingen doen, mk3 tellerhuis , versnellingsbak vullen en dan maar eens kijken deze week hoe hij loopt. Als dat allemaal goed is , dan ga ik hem afbouwen en uitlaat eronder maken, en de obd1 uitlees stekkers aansluiten en wegwerken. |
Dat matzwart is wel subtiel mooi!
|
Vanavond maar een ander setje velgen gekocht.
RH ZW1 4x100 17 inch. Voor 8j , achter 8,5j. voor is et60 en achter et 53 Wil graag een foto posten, maar geen idee hoe ik een foto kan linken vanuit MP. |
Hier maar even een voorbeeld foto, ze zijn identiek aan deze velgen.
porsche logo`s , hart zelfde kleur alleen zijn deze 9,5j . |
Ziet er goed uit! Die gaan zeker mooi staan, vind ze mooier als die andere die je liet zien ;)
|
leuke velgen keus ron, tog niet voor de borbet gegaan ?
Hier een voorbeeld, staat heel dik. |
oeh dat zijn mooie wielen Ron!
|
Quote:
hoe heb jij de mk3 kabels op de mk2 aangesloten? heb je er een stand alone van gemaakt of heb je heel de zekeringenkast vervangen enzo? ik moet het zelf ook nog doen maar ben er nog niet helemaal over uit hoe. gr Joost |
Quote:
Neee, dat zegt ie nieeet....;) Thanks Rene, ben erzelf ook zeer blij mee. Had idd net wat edition-blue zegt eerst gekozen voor andere wielen. Maar toen toch maar verder gaan kijken voor bbs rs of rh zw1. Ik had Hakko al een leuk setje rs laten zien, waren al opgemaakt met goud hart en gepoijste brede randen. Maar toch maar even verder gekeken omdat iedereen ( no offens) al met rm of rs rijd. Moet nu nog wel gaan kijken voor adaptors. Ik heb zelf een setje nu opmijn auto van 15 of 20mm ( weet het niet zeker) maar ben bang dat dat te smal is. Dus moet ze gewoon even gaan passen en kijken wat ik het beste kan gaan doen. Oja, de motor loopt eigenlijk al weer bijna een week, was het vergeten te posten. @Joost: hij loopt gewoon op de originele mk3 motor draadboom. Eigenlijk is het niet zo spannend, heb alleen wel een tijdje staan Kl@#en omdat hij wel mooi liep maar gewoon weer uit viel na 10 Seconden. Maar met hulp van Gerardmk2VR6 compressor zijn we er toch uit gekomen. En The Skinmeister trouwnes ook niet te vergeten ;) |
die rh velgen staan hem goed ron.
|
Quote:
:thumbup: Goed bezig mensen. |
All times are GMT +1. The time now is 16:30. |