Foto's staan allemaal online op www.vwfanatics.nl
|
Deze gast bracht het allemaal wel mooi! :D |
@ Cor, thanks!
De boot was zeer goed te doen dus volgend jaar sowieso weer! Voor de rest als ik de foto's bekijk besef ik toch wel dat het een erg dikke show was en dat er wel erg veel dik spul stond! Al met al een goed weekend mede dankzij alle gezellige mensen met wie we waren! :D Oliver, super foto's weer!! ;) Maar dat had ik al wel verwacht! |
Toch wat gemist zie ik... Wil volgend jaar graag deelnemen in het groepje Friesland-Groenlo. Nu hopen dat ik dan wel een G-lader op mijn Rallye heb zonder gaten erin na 3000!!! kilometer vanaf nieuw...
|
oli ze zijn weer fantastisch!!!
nog zo'n hoogtepuntje om niet meer te vergeten: de jongen die 2 jaar geleden de loterij-auto won, won dit jaar weeeer!!!! wheohahahaha!! |
Quote:
Woooooo! :eek: Hoe kan dat nou? Volgend jaar ga ik ook zeker weten mee! Moet maar wat minder geld uitgeven aan andere dingen en nog meer aan deze prachtige hobby! :D |
hier nog een paar foto's van edition 38
|
daar ging wat fout hier de rest :D
en de laatste was ons hollandse kampje heb nog veel meer foto's http://www.mijnalbum.nl/Album=GHFYQCHJ |
Haha hier vanaf de camping ook ff een berichtje, ik heb nog nooit zo'n top weekend gehad wat een FUCKING VETTE BAKKEN daar.
En uiteraard veel bier en berenburg gehad, met de mannen van Groenloo. Voor de rest verliep bij ons de reis goed op de boot ging ook prima. En het belangrijkste volgend jaar weer (maar dan wel met eigen auto!!!!) want wat heb ik die dit weekend gemist |
Bedankt voor alle toffe reacties!
|
Ja toppie Oli heel nette foto's. :thumbup:
Zag je er al omlopen dus dacht al komen weer goede foto's op het Net ;) |
Wat een weekend zeg! Prachtig! Nog nooit zo'n grote vette meeting gezien, met zoveel fantastische auto's! En ook erg gezellig met de club Speeders en een handjevol Duitse vrienden... Dit is zeker voor herhaling vatbaar!
Nu eerst vroeg naar bed! |
|
Ziet er weer gelikt uit die foto's.
Mis alleen eentje met Jan en Robert met hun klompen. Dat was toch wel het hoogtepunt van de meeting :D |
Chris ook even weer bedankt voor de mooie set foto's die je weer gemaakt hebt.
Heeel mooi. En ook van de mijne SUPER. |
Zo wat een foto`s heb ze snel ff doorgebladert maar was nog een behoorlijke poos bezig om er doorheen te komen.
En wat was er toch donders veel mooi spul te bezichtigen. verder was het zeer de moeite waard om erheen de groep was ook leuk. friezen achterhoekers het kan allemaal. en natuurlijk ook weer veel lol beleefd met de speeders. en alle andere gasten waar ik mee gesproken heb. ik zeg op naar 2010. |
Zo... we zijn er weer! Het was echt een super weekend! Volgend jaar zeker weer! Ik heb mijn foto's ook online gezet. Chris heeft er daar ook een paar van dus mischien zitten er wat dubbele tussen die chris ook al geplaats heeft op het WWW. Mensen bedankt voor het gezellige weekend! :thumbup:
Let even op het plaatje aan de spiegel Hier is de REST |
Mooie foto, ook die reflectie in de voorste velg... :)
Blinken goed... :thumbup: |
hey robertjan
oder klaus-helmut |
@bern.... KL**TZAK! ;) Hahaha
|
All times are GMT +1. The time now is 16:12. |