Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Misha's Jetta! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=58554)

martinus83 18-08-2009 23:46

Grappig, die hoofdsteun zon eind achter die b-stijl :D (i know, is maar een kort deurtje)

Leuke foto's mish!

DeeDub 19-08-2009 01:48

achter de oude vag dealer @ bij mij om de hoek :d

desnelders 19-08-2009 09:31

mooie nieuwe sletta! van de plannen om de velgen wit te maken ben ik niet zeker of het vetter gaat staan maar wie niet waagt blijft maagd :D

Misha 19-08-2009 10:03

Thanks Ken, ik ben wel benieuwd wat het geeft in het wit, ik denk dat 't super gaat staan!
Maar dit is ook wel vet, dus alles op het gemak.. als er weer wat centjes zijn gaan we verder :)

Nog een fototje:

VWType17 19-08-2009 12:25

Ziet er weer goed uit Misha :thumbup:
Mooie wielen, ik wil ze ook wel in het wit zien :eek:
Kun je 'm misschien nog een beetje verlagen :screwy:

Misha 19-08-2009 12:41

Thanks, denk niet dat 't nog gaat lukken om 'm een beetje te verlagen :D
Wel ga ik even kijken of ik de wielen wit kan shoppen, ben wel benieuwd!

vwleusden 19-08-2009 16:07

Ziet er grappig uit maar wanneer begint het project gezien dit onder projecten staat !

Misha 19-08-2009 16:17

Jij hebt zeker je lolbroek aan.. 't project is al bijna afgerond ;)

vwleusden 19-08-2009 17:07

Quote:
Originally Posted by Misha
Jij hebt zeker je lolbroek aan.. 't project is al bijna afgerond ;)

jij bent zeker de leukste thuis met een grapjas aan.

Wat is dan het project geweest? Zie geen bijzonderheden

stij 19-08-2009 17:08

Die zooi allemaal ophalen vwleusden

Misha 19-08-2009 17:13

Quote:
Originally Posted by vwleusden
jij bent zeker de leukste thuis met een grapjas aan.

Moet dat dan?

Bekijk de aankoop foto's en de meest recente foto's is, genoeg verschil lijkt mij zo.
Ohja, d'r ligt ook een 16v KR onder de kap... ik heb alleen geen foto's van de ombouw.

:rolleyes:

-Jens!- 19-08-2009 17:18

Quote:
Originally Posted by vwleusden

precies, schroefsetje en wieltjes...verder is er geen zak aan gedaan :confused:
Dat kan iedere malloot (zo blijkt wel weer :thumbup: )

stij 19-08-2009 17:21

Wat zegt hij nou er ligt een 16V onder de kap :)

Gijs 19-08-2009 17:25

Dan zal die 16v wel lekker tot leven komen door die uitlaat.. :redface:
Ik mis het project-idee ook een beetje, maargoed ;)

Ik wist trouwens niet dat je alweer een andere auto had... is bij jullie toch niet echt bij te houden ;)

Misha 19-08-2009 18:21

Ga je om je eigen projecten druk maken... ik rij tenminste dagelijks met plezier rond.
Een auto is toch om te rijden, niet om dag en nacht in de garage te zetten??
Iedereen heeft zo z'n eigen hobby, sommige pompen (10)duizenden euro's in 1 auto,
andere maken door middel van kleine handelingen een dikke bak, prima toch?

martijnvanderh 19-08-2009 18:45

HOEZO GEEN PROJECT?

pro·ject het; o -en vooraf omschreven, gezamenlijk te verrichten werkzaamheden, leidend tot een eindproduct

Alleen het rijden over een veldje op VAGfest is al een project met deze worstenbroodje-dikke-bak!
stap 1 (vooraf omschreven): Hee mischa! Jij hebt het minst gedronken he? Dan gaan we rondje rijden met jouw wagen
stap 2 (gezamenlijk te verrichten): Gewichtsverdeling van alle passagiers, inschatting van hoogte van de graspollen tegenover hoogte wagen, gezamenlijk opletten of er niet te hoge drempeltjes liggen
stap 3 (eindproduct): vetta bak, uberlaag, schrapend over alles wat hij tegen komt.

Mensen.... maak je toch niet zo druk. Hoe uitgebreid moet het project zijn? Alles wat er nodig was, is een schroefset, dikke wielen, goede poetsbeurt en een stereootje om JVT en flinke namen over te draaien!!!??

De Pul 19-08-2009 18:56

Quote:
Originally Posted by martijnvanderh
HOEZO GEEN PROJECT?

pro·ject het; o -en vooraf omschreven, gezamenlijk te verrichten werkzaamheden, leidend tot een eindproduct

Alleen het rijden over een veldje op VAGfest is al een project met deze worstenbroodje-dikke-bak!
stap 1 (vooraf omschreven): Hee mischa! Jij hebt het minst gedronken he? Dan gaan we rondje rijden met jouw wagen
stap 2 (gezamenlijk te verrichten): Gewichtsverdeling van alle passagiers, inschatting van hoogte van de graspollen tegenover hoogte wagen, gezamenlijk opletten of er niet te hoge drempeltjes liggen
stap 3 (eindproduct): vetta bak, uberlaag, schrapend over alles wat hij tegen komt.

Mensen.... maak je toch niet zo druk. Hoe uitgebreid moet het project zijn? Alles wat er nodig was, is een schroefset, dikke wielen, goede poetsbeurt en een stereootje om JVT en flinke namen over te draaien!!!??

:goodpost: :thumbup:

jetta mk1 '82 19-08-2009 18:58

Quote:
Ga je om je eigen projecten druk maken... ik rij tenminste dagelijks met plezier rond.
Iedereen heeft zo z'n eigen hobby, sommige pompen (10)duizenden euro's in 1 auto,

en de ander koopt voor weinig en verkoopt voor (te) veel :D !

gr. Martijn

Sjon 19-08-2009 19:02

.

Larsv5 19-08-2009 19:07

Quote:

Is nog steeds geen antwoord op de vraag :D

All times are GMT +1. The time now is 00:13.