Quote:
de montage punten zien er inderdaad anders uit . ga ze mij toch bestellen. kan eventueel de glazen op euro's zetten. bedankt |
als je de delen nog hebt liggen heb ik er belang bij :D
|
in jouw vento zit een europees voorfront van een golf
weet ik omdat de vorige eigenaar goed ken ;) |
Quote:
ikke-nu-nie-snappe-nie :( zeg je dit nu tegen mij? Graag even PB-en dan! Het gaat om dit setje, grille is originele antraciete kleur; deze koplampen passen dus wel op jouw euro-frontje :tongue: : (Ik had het bewaard om eventueel op een toekomstige Golf MkIII te zetten) |
jaaa was dr al achter dat t een euro front was :tongue: De heldere kon ik zo monteren zonder iets aan te passen haha
vento vice pbtje ;) |
|
Quote:
Vwb onderdeelnummers kan ik je wel helpen. Als het goed is kan elke dealer in zijn ETKA tegenwordig op USA zoeken (en alle andere werelddelen). Ik heb zelf het eerste type ABA motor, met de stappenmotor aan de zijkant van het inlaatspruitstuk. Jij hebt als je een 96er hebt waarschijnlijk de stappenmotor in het gasklephuis verwerkt zitten. Distributie is hetzelfde als europese 2 liters en bouwgelijke motoren. Alleen even kijken of je een riem met vierkante of ronde tanden hebt, als dat al verschil uitmaakt in het gebruik. Maar voor de zekerheid houd ik altijd maar het model aan wat erop zit. Ben benieuwd hoe de Jetta er straks met het oude model grille uitziet!! |
Dat klopt over ETKA, ze konden de onderlip ook opzoeken en dat moest op het land waar die gebouwd was, Mexico dus. Het kan WEL alleen de dealer heeft dr niet altijd zin in volgens mij :( De spiegel recht konden ze niet vinden :screwy:
Van dat gasklep klopt wel is een behoorlijk groot ding, met een aantal stekkers en slangen. Fijn om te weten dat de opbouw een heel eind het zelfde is. De foto's van het nieuwe geheel komen als de kap er op licht :cool: |
|
sieht sehr schön aus! koplampen donker gemacht?
|
leuke auto
met de wieletjes gaat het ook wel goed komen zie ik |
Gister gespot door een mede subdubber in kleve!
|
Viele dank vento vice:D gut werden oder nicht?
Is nog wel heel wat werk hoor cartman maar dan heb je ook wat voor terug :cool: Heb gistere ook de mede subdubber zien staan, had het al aan gegeven in het gespot topic:D Zit alleen nog te denken om een mooi zilvere logo er in te zetten |
Vet.
Maar waarom niet die vlakke stukken in je koplampen ook zwart gemaakt? Deze hebben geen invloed op je lichtbeeld en zitter er derhalve niet als reflector (dat zijn alleen die 4 gecurvede vlakken). Dat geeft een nog mooier smoke effect vind ik zelf. Stuk donkerder. Tis geen kritiek hoor, zo ziet het er ook vet uit! |
'k zou in het kader van de donkere look: de antracietkleurige grille en de donker gemaakte koplampen, het logo NIET voor een verchroomde verwisselen. Het steekt allemaal nu net zo mooi af tegen je (lichtere) lakkleur!
Ben benieuwd hoe het strax met de 'vette-rims (= Corvette-velgen, maar ook vette velgen :D ) gaat staan! Het mooie van dit type velgen is dat ze links en rechts verschillend/contra/in spiegelbeeld zijn; dat schijnt bewust zo te zijn ontworpen voor een betere koeling van de remmen ;) (kijk maar eens goed naar de foto's hieronder...) Heb je trouwens ook al adapters om deze te kunnen monteren? Eigenwijs als ik ben, dacht ik dat ze op de Polo juist verkeerd om zaten... Zoekend naar het origineel kwam ik erachter, dat het zo wèl klopt :redface: ,maar ik kwam nog wel déze foto tegen: een Chevrolet Corvette C4 in min of meer de lakkleur van jouw US Jetta MkIII :wow: dit is nu wat je noemt 'plastic fantastic'! Ga zo door! |
ik dacht al dat ik alle donkere delen van de koplamp al zwart had, kunnen we nog even verder dus met de lampjes:D haha
Daar heb je opzich wel gelijk in Vento Vice, ik kijk het nog wel even aan met het logo om te proberen is dat iets te duur bijna 25 euro voor zo'n logo :eek: Zijn idd vette wheels :tongue: daar kwam ik ook achter naar mn zoektoch naar deze apparte velgen maar vet zijn ze strax zeker als ze dr onder zitten:D Heb laaste samen met Sixpack gekeken wat de mogelijkheden waren maar dat komt helemaal goed :D Het mooiste is van deze velgen is ook dat ze een draai richting hebben en dat staat ook in de velg :thumbup: was ook al een heel gedoe op VW vortex er dachten namelijk meerdere dat ze verkeerd zaten haha Alleen mn kleur is en blijft appart:D daar komt deze corvette niet in de buurt :tongue: |
hier in de buurt rijd precies zo'n vento
alleen dan ligt er een diesel in, blijft mooi zo'n us uitvoering |
vet!!!echt vet!!!!l
mijn plannen waren hetzelfde , op de kleur na dus ga ik naar een andere velg zoeke |
Ziet er goed uit zo.
Corvette rims zijn ook super. Nog even een vraagje over je dash is dat nu ook creme kleurig of ......??? Kan het op de foto's niet zo goed zien nl. Groet en succes met je project Marco |
Quote:
Iets donkerder dan creme. Die kleur heet "Bever" bij Volkswagen. |
All times are GMT +1. The time now is 10:37. |