op al die t-shirts van vw-mania en worthersee (ich war dabei) staat toch ook een jaartal? en die vind ik nog altijd leuk om te dragen ;)
|
gewoon doen,is genoeg animo voor.
|
Quote:
denk dat er bedoelt word dat wat er niet verkocht is in 2009 niemand meer wil kopen in 2010 ? verder vindt ik het geen gek idee om op deze manier het evenement betaalbaar te houden ! gr. Martijn |
De toegang omhoog gooien is geen optie,je zult het niet geloven maar voorgaande jaren hebben we diverse mensen gehad die omkeerde bij de poort omdat ze het te duur vonden.
|
Je kan ook leden werven en dan contributie vragen zoals de andere clubs ;)
|
Quote:
:thumbup: En blijft jullie normale spul nog een beetje exclusief en voor jezelf en jullie clubleden. En dan kopen mensen het volgend jaar weer;) Ik zou ook Event merchandise maken ;) |
Quote:
Een evenement moet zich zelf terug betalen. lijkt me niet dat het de bedoeling van contributie is om een evenement te betalen. :) |
Quote:
watjes :D |
Maar wat is het probleem als zoon stand er staat
je bent toch niet verplicht wat te kopen |
Quote:
Ik denk niet dat dit dan ook de mensen zijn die je graag wil ontvangen. Deze mensen snappen jullie inspanning en financiele risico's zowiezo niet en zullen het ook nooit waarderen. |
gewoon doen, ik heb anderhalf jaar met het polsbandje rondgelopen en vond het jammer dat ie stuk ging :D
|
Quote:
We zullen ook nog enkele Retro Arm bandjes verkopen van voorgaande jaren,voor de verzamelaar. Op=Op :) |
Komt pvw dit jaar ook weer met een stand of niet ?
Ik heb hier eigenlijk nog geen antwoord op gehad. |
@ marco,
Je kan je pvw abbo ook online aanvragen cq verlengen. |
als er shirts zijn en dan van goeie kwaliteit zal ik er zeker 1 kopen ga nu toch weer als bezoeker en pols bandjes kan ik die al vast reserveren mijne zijn allemaal stuk vind ik best jammer eigen lijk
|
Heb nog nooit een polsbandje gehad :s
|
Quote:
:D :D dat dacht ik ook al Gerard ....nog nooit een polsbandje gezien :D zijn dat die polsbandjes die Emiel nog over heeft onze retro M.I.V.W polsbandjes :D |
hier ook geen polsbandjes???
btw. emiel, je hebt PM |
Quote:
Denk het wel Alberto ze zullen wel gedacht hebben altijd van damn daar komen de Friezen aan gauw de bandjes verstoppen :D Denk toch wel dat wij die ook verdienen na onze lang reizen daarheen van meer dan 1200km :D |
dat zijn er al 3 ...hoe veel heeft Emiel nog liggen ? :D
jep ...denk het ook Gerard . maar wat in het vat zit....... :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 06:03. |