![]() |
Quote:
Nee, maare je moet goed mijn eerdere post's lezen, dan zie je al een uitgebreide reactie hierop :wink: |
Quote:
je moet je auto aanpakken zoals je dat zelf mooi vind. :biggrin: |
hele vette wagen, de kleur is super, de velgen helemaal, en rallye front is het mooiste golf II front vind ik...
ori spiegels zijn het mooiste op Golf II.. M3 is de lelijkste spiegel die ik ooit gezien heb(naja, vind ik dan dus heh... :) ) hoewel op die nieuwere(voorlaatste model? weet het niet precies eigenlijk) M-modellen wel hele vette spiegels zitten trouwens... supervet. (mooie ronde gestroomlijnde eenvoudige spiegels) Maar golf II spiegels passen bij de wagen, beetje hoekig van lijn, niet te groot, niet te klein... Ze passen er gewoon helemaal bij, nooit begrepen waarom er zo nodig wat anders op moet... :) Ik kijk alleen wat vreemd tegen die klapruitjes aan, wel lekker dat ze er in zitten, denk dat je er best wel plezier van hebt, maar vind ze persoonlijk voor het oog iets minder... klein detail... |
echt MEGA GAVE auto, niet meer normaal!!!!!!!!!!!!
wou dat er zoweentje bij mij op de stoep stond *kwijl* *kwijl* ga zo door en wees er zuinig op!!!!!!! |
Dank je Tommy voor je positieve eerlijke reactie. Maar de Happich ruitjes vind ik gewoon zeer mooi staan en bijna niemand heeft ze, snap je. Je moet de auto in werkelijkheid zien, dan kun je eigenlijk pas een goede reactie geven wat betreft de ruiten!
|
Quote:
Op die reactie reageerde ik. Dat je het met de spiegels meegspoten teveel een kleurenbal vind. Maar vind je dat dan niet van de bumpers :S Indergeval wel orgineel. owjaa.. voordat je het vergeet. Ik vind je auto echt geweldig. Niet helemaal eikeltjesgroen (just like me) maar lijkt er heel erg op :) |
Als ik geen Rallye had, was het deze wagen geworden......
|
IS HET WAT? Foto's G60!!!!! ......... JA het is wat :)
zeer mooie auto, super velgen, tsja, weinig op aan te merken eigenlijk, ja de enkele ruitenwisser, maar das persoonlijk :) |
Hmmmm... zalige bak
Dat contrast van het oak green met die gepolierde BBS'jes: :biggrin: |
superbak mooi alles wat ie moet hebben: looks, power...en t is een VW! Super
|
Een golf 2 op zn mooist :)
|
Quote:
Waarom moeten die spiegels in kleur? het is zo een superrr wagen waarom zou je ze dan in godsnaam veranderen van kleur :eek: |
Ik heb je een PB gestuurd!!!!
|
Ik Hoef niets te zeggen....
been there from the start, en waar het eindigd?????????????????? das nog maar de vraag... (eind april staat de tweeling ganger op de straat int rouge effect, en in mei staan ze alle 2 in Reiffnitz am Wörthersee!! ) |
echt een geweldige wagen man...
het geheel vind ik het een onwijze golf 2... en ja happich ramen supah ik heb ze ook... maar dan wel in me type 1... keep up the goodwork... |
Quote:
foto van de happichs in een type 1?? :) |
ik vind het echt een super auto, de kleur en de wielen maken de auto gewoon, en die klapruitjesen rally front vind ik zeker niet masstaan,
is beetje engelse style ofniet... echt hele mooie auto, maar deze auto leeft al heel lang ofniet??? maar dan zonder rally front velgen en klapruitjes..... gr Marten |
kijk is hajee hier een foto van me klapraampies...
|
Quote:
bedankt! ziet er mooi uit(hebbehebbe!!) wat ik van jouw auto kan ziet wordt dat ook mooi! lopend project, aan de binnenkant van de portieren te zien? :rolleyes: |
nee hoor geen lopend projest meer...
nou ja loopt altijd natuurlijk... maar dit is een oude foto een nieuwere waar de ramen goed zichtbaar zijn kon ik effe niet vinden... |
All times are GMT +1. The time now is 07:24. |