Quote:
dude.....DIK! :thumbup: |
oudje;
voor: na: voor: ergens midden: einde: |
Quote:
thnx man, ben zelf ook erg tevreden met de huidige looks :cool: |
je oude auto was er vandaag in Arnhem ook Ed.
|
en? hoe staat ie er nu bij?
|
[/QUOTE] Echt gruwelijk deze :thumbup: |
|
VOOR :
NA : |
Die wielen staan 'm goed.. ziet er netjes uit zo!
|
ik ben helaas een hoop foto's kwijtgeraakt, maar een kleine selectie VW's waar ik nog wel foto's van heb;
van naar van naar van naar geen "van"-foto, maar zoveel spijt dat ik hem gesloopt heb :redface: naar van naar van naar (ja, hij staat al 2 jaar onaangeroerd in de stalling, maar wie weet deze winter... ;)) van naar |
Quote:
In Praag geweest zie ik. Mooie foto!!! Had je wel even koffie mogen komen halen(woon op 40 minuten van het centrum) :) Airride, of ben je echt zo over die wegen komen hobbelen? Putdeksels in het asfalt wegwerken kunnen ze hier nog niet.. Sowieso kunnen ze geen straten maken.. Gr, Ronald |
Van:
Na: :thumbup: |
VOOR
NA Alleen niet meer in mijn bezit..... :rolleyes: |
Quote:
Geen airride :eek: Eigenlijk sloeg het nergens op om daar te rijden. Ik denk dat ik per 100 meter ongeveer 101x wat geraakt heb :screwy: Wat een kl*te wegen zeg! Was wel héél leuk. We hadden enorm veel bekijks! Nog bedankt voor de uitnodiging! |
Net gekocht, 1e auto
naar: naar, net voor het inruilen op de Mk3 16V De 16V bij aankoop: Verder nog weinig aan gebeurd, alleen verlaagd, ander stuur en donkere Hella koplampen. en de Audi 80 na aankoop: Ook nog wel wat werk aan :rolleyes: |
voor:
na: en weer een na: |
Voor :
Na : Ik weet het buiten het mistlicht , de spiegel , de kleur van de velgen en de achterspatborden ( weg met die lelijke olifantenpoten :thumbup: ) niet veel veranderd . Maar ik vind dat het bakje er een stuk stoerder uitziet . Greetz |
voor:
na: en te koop: |
Voor:
Na: :thumbup: maar nog niet klaar hoor... |
Aardige make-over :)
Voor: Na: |
All times are GMT +1. The time now is 22:41. |