ik heb em gisteren ook even gezien, beetje hoogtevrees maar dat komt wel goed. Ik heb binnenkort verlagingsveren over van H&R.
|
Quote:
Interessant....... |
om even terug te komen op je koplampen ;) er zijn tegenwoordig setjes te verkrijgen om je koplampen weer netjes te maken.
hier is een artikel erover. http://www.amt.nl/web/Nieuws/Tonen-...e-koplampen.htm meen me te herineren dat ik het ook in een brezan folder heb gezien. |
Quote:
Maar 't blijft kunstof.. en een net 2e hands setje is ook niet zo duur.... Heb ook naar dat soort setjes zitten kijken. Maar die zijn ook niet gratis, en het resultaat is afwachten. Leg een paar tientjes bij zo'n reparatiesetje en je koopt een setje andere, weet je in ieder geval waar je aan toe bent. (Maar ben stiekem wel benieuwd of zo'n setje ook echt werkt) |
ja ik ook.
denk wel dat ik het eerdaags ga proberen zijn steeds meer schade experts die het willen dus denk wat we de proef maar eens gaan doen binnen kort. |
zoek de verschillen..... :D
|
andere kap?
|
Op de eerste foto is het de rechtse koplamp, en op de onderste ook..? :tongue:
Die waren verweerd zeg! :eek: |
word tijd voor nieuwe kenteken platen :D
lampies zijn weer mooi helder :thumbup: |
Quote:
Nee, ben voor de "luie" oplossing gegaan, en de gehele lamp vervangen. Ook meteen maar even alle lampjes vervangen, kon er nu toch lekker makkelijk bij :D Quote:
Kreeg van Stijn ook al op m'n kop daarover. Als het goed is, kan ik die vanmiddag ophalen :tongue: |
Quote:
en dan niet weer met schroefjes vast zetten hé :cool: |
Quote:
Nee :screwy: :tongue: |
Ik zeg.... DIKKE PRIMA...!!!
|
Quote:
Met een VF kentekenplaathouder natuurlijk :) |
Quote:
:D |
Zit er inmiddels al op :D
|
Quote:
19" is ook geen probleem hoor :D Maareuh: http://link.marktplaats.nl/272246536 Heb nog wel adapters ;) |
Quote:
Da's niet echt mijn ding zeg maar...... Over 2 weken eerst midden europa maar eens onveilig maken met de huidige wielen, niet lang daarna de wintersloffen eronder, en dan rustig gaan zoeken..... |
Mooi gebakje!
Zelf heb ik ook VDO gehad, tot ie buiten mijn weten van eigenaar wisselde (lees: gejat werd). Was er altijd heel erg tevreden over. Geluid is prima, bediening is eenvoudig, en ik vond het er ook leuk uitzien. |
Komt wel goed dus! Verlaagd de winter in :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 12:53. |