Oke is prima!!
Ik bel hem dan wel ff..!! Groeten en succes |
Weer wat van het lijstje af kunnen strepen; de middenconsole zit erin :)
Jan :) |
Hoe zit het nu met je velgen !!
:confused: |
mooie jetta !!
|
Quote:
Die liggen netjes klaar in de schuur :D Het wachten is nog op de spoorverbreders. Jan :) |
De spacers zijn binnen! :D
Vrijdag ga ik ze halen bij SKG in Lichtenvoorde, en ik hoop dus vrijdag ook eindelijk de wielen eronder te kunnen zetten, mits ik de bouten passend krijgen kan.... De wielen liggen in ieder geval klaar, en zijn van nieuwe wolfsburglogos voorzien. Jan :) |
zijn dat de echte work equip velgen of replica's?
|
Echte replica's ;)
|
Quote:
:D :thumbup: |
Het heeft even geduurd.... maar de wielen en de remschijven zitten eronder :D
Ziet er dik uit, ik zal morgen even wat foto's schieten. Achter loopt het soms aan (bij stevig inveren) en zal ik waarschijnlijk de randen moeten laten omrollen. Heeft iemand een adresje in (de buurt van) Arnhem? Jan :) |
ik kan je foto;s niet zien>? staat bandwidth exceeded van photobucket
|
Foto's..!!??
|
Duurt nog even, druk druk druk, en met dit weer is het niet bepaald lekker foto's maken.
Jan :) |
Eindelijk wat foto's:
Nog een close up van de remschijf: Ik denk dat het een hele vooruitgang is :D Jan :D |
Wow..Dat ziet er goed uit!! Die banden liggen er ook erg mooi op..!!
Super |
Dat ziet er zeker goed uit!
Zuinig op zijn ;) |
Lekker ding!
|
En nu weer winterwielen jan???
ze staan wel super hier onder. |
heel erg netjes !
|
Ziet er erg netjes uit, erg mooi geheel zo!
nu nog een mooie oplossing voor de radio zoeken ;) tip: als er een 6 polige DIN aansluiting op de achterkant zit van je radio, kun je een adapter nemen die voor 6 polig is, in het dopje moet er dan een verbinding zitten met 2 metalen puntjes zitten (is mono) zitten er twee verbindingen met 4 metalen puntjes heb je stereo... Nette Jetta! |
All times are GMT +1. The time now is 06:28. |