Afgelopen weekend eindelijk de wielen klaar en natuurlijk voordat hij over een paar maanden uit elkaar gaat toch er nog even onder gelegd.
Zo was hij nog op full-speed En zo is ie nu met de nieuwe wielen |
Super mooie wagen, de velgen staan hem goed !
|
Heel mooi, en de wielen staan ook goed. Hoewel ik de andere velgen ook zeker niet slecht vond staan!
Al blijf ik er bij dat Golf 2 bumpers, hoe netjes het ook gedaan is, toch beter uitzien met het zwarte structuurdeel. |
Quote:
helemaal mee eens :thumbup: |
vind deze audi velgen altijd heel mooi staan onder een golf 2. tof!
maar toch ff muggenziften: ik zou een chrome biesje rond de grill doen met deze wielen. dat rood staat met die andere wielen wel mooi. |
Wielen staan er echt wel super onder!!! Jammer dat ik er zondag niet bij was :mad:
|
Iedereen bedankt voor de leuke reacties :thumbup:
@ Joostvw:Das een zeer goed idee van de bies straks is ff kijken of er een gril te bestellen is met chrome bies. :thumbup: |
moet eerlijk zeggen dat ik die audi's er mooier en netter onder vind staan als die C2's.
good job :D |
Quote:
Dank je wel zo dacht ik er zelf ook over |
Vandaag maar weer eens aan de auto gewerkt.Onder anderen de remblokken voor vervangen naar EBC-green stuff en beide draagarmen voor.
Daarna nog wat schuurwerk en de motorkap geschuurd.Hier nog wat foto's van de werkzaamheden. Remblokken; Draagarmen oud en nieuw; Motorkap; |
heey, ben benieuwd plannen klinken iig goed!
ik blijf 'm volgen, succes |
Ziet er allemaal goed uit!:D
|
All times are GMT +1. The time now is 20:03. |