Quote:
nou zal super zijn heb je broer vd week gesproken en hij zal hem vd week klaar hebben dus dan is hij echt ver klaar zal vanmiddag de rest vd foto,s plaatsen gister uitgelijnt en achter bumper koplampen achterlichten spiegels en gril gemonteerd wordt zeker naar mijn verwachting ben er benieuwd hoe de voor bumper geworden is had zelf een paar bumpers gelast van golf 2 en 3 maar die rallye bumper was echt super moeilijk door de kentekenplaat die uit steekt en de lijnen die erin zitten en had ook echt een k*t feun dus was echt slecht gegaan van daar dat ik hem bij jou broer heb gebracht |
Echt een super mooie auto man! Is echt goed gelukt zo die Combi
|
|
Mooie kleur en ziet er strak uit :thumbup: ben benieuwd naar het eind resultaat
|
nieuwe foto,s
zo hier wat nieuwe foto,s van de vd rallye schiet goed op :D zie dat mijn voorbumper ook bijna klaar is om te spuiten :thumbup:
hoop hem met 2 weken op kenteken te hebben en ga nog steeds voor de americaanse platen als je zorgd dat een nl plaat niet past krijg je een americaanse of een vierkante :screwy: |
Zal dan een vierkante worden...en voor een normale.
|
Mooie auto! Mooie kleur!
|
echt nooit never niet een 4kanten dan laat ik hem niet keuren en bouw ik hem gewoon terug naar normaal nl kenteken
|
Dit ziet er echt geweldig uit :cool:
|
Heerlijk ! Super dikke rallye word het !
|
Dan zou ik toch voor een keuringsbumper gaan, met een uitsparing/verzinking zodat er links, rechts, boven en onder maar net ruimte is voor een amerikaans kenteken. Dit moet je dan ook bij de achterklep doen.
Anders denk ik niet dat het goed komt. |
Quote:
denk zoizo dat het niet goed komt mijn broer doet heel erg veel met rdw kwa invoer en heeft nogmaals na vraag gedaan was een heel erg klein kansje dat het ging lukken ze rijken tegenwoordig niet zomaar meer een americaans kenteken uit en helemaal al niet aan jongens die het expres verbouwen want ook bij rdw zijn ze niet gek dan maar niet legaal op kentken met americaanse platen rijden de gok is te groot om zoveel aan te passen en veel te duur want klep is zo gelast maar moet dan ook netjes strak zijn en in de kleur anders trappen ze er helmaal al niet in :shake: |
goed bezig :thumbup:
|
Hele dikke auto en een hele mooie kleur.Ben benieuwd naar het eind resultaat.
|
Kan niet anders zeggen dan,dat ik het een onwijs dikke kleur vind.
Hoop de auto eens een keer in het echt te zien op een meeting. |
maandag ga ik waarschijnlijk voor kenteken dan is het nog wachten op mijn v-bumper dus hoop toch wel ruim op tijd te zijn voor de worthesee tour
|
erg vette rallye :cool:
zal hem vast wel tegen komen op de see :D kan niet missen deze golf! |
Zeer mooie Rallye met een super kleurtje,
de eta's staan er echt goed onder :cool: Zal m graag eens in levende lijve zien.. Grts Nuël. |
He Corne ziet er dik uit zo,mooi kleurtje ook.
|
Ronnie heeft met net dit topic laten zien met je vorderingen.
Dacht dat dat hok al af was :tongue: Die wielen zijn echt wat voor jouw met dat woonwagen goud :D |
All times are GMT +1. The time now is 19:53. |