Vandaag de originele Einddemper gemonteerd. Foto,s pag 1.
|
Die hangt er netjes onder.. super zo!
Bobby (Dr.Bob) zoekt nog die matwitte achterlichten dus als je ze kwijt wil.. stuur 'm even een pb'tje ;) |
Quote:
Achterlichten zijn verkocht al. het ware de oude van dr bob trouwens. ;) |
Echt een mooi exemplaar !! En dan te bedenken dat ook ik hem ooit bijna had gekocht. :eek:
|
Quote:
?? |
Uitgelegd via PM !!
|
Quote:
:thumbup: Ik weet het nu weer :D Wist niet dat je nu een andere naam hier had. |
Quote:
nee ik denk dat jij denkt dat je eene bent maar je bent het niet hoor. want die g60 is echt super. zo horen ze te zijn enja begin alvast maar te schelden op mij, daardoor verander ik niet mijn mening. domi is jouw kleur royal blue? |
Quote:
1: ieder heeft zijn mening over wat hij mooi vind. 2: je haalt oude koeien uit de sloot. 3: hij heeft deze auto allang niet meer! |
Quote:
1 ja maar die mening dat hij gaf houd je beter voor je eigen. 2 maakt dat iets uit het gaat om het feit dat het een mooie auto is niet of hij hem nog heeft of nit 3 hij weet vast en zeker nog welke kleur hij hah case closed |
4. slotje :D
|
ubergeil!! Realy stinkin jalous !!!
|
Ik snap niet wat er leuk aan is om je auto alleen op een forum te laten zien en nooit in het echt op een meeting...
Wat ik ook niet snap aan wat er nou leuk is aan foto's (lees ook een compleet topic) hier plaatsen en dan als iemand ook maar iets negatiefs over je auto zegt meteen er vol tegenin gaan... Jammer. Je zult moeten respecteren dat niet iedereen dezelfde smaak heeft. Het is maar goed dat er nog steeds mensen zijn die voor origineel gaan, anders had ikzelf een stuk minder klandizie... Verder een mooie originele G60, dat mag zeker gezegd worden. Origineel is in ieder geval vele malen zeldzamer dan verbouwde auto's en in originele staat blijft een auto ook beter zijn waarde behouden. |
mooie wagen hoor :)
|
Zeer mooie G60, jammer dat ie er niet meer is, maar daar is iets ubervets voor teruggekomen ;)
|
Quote:
:goodpost: |
Quote:
:goodpost: Is een beetje wat Domi tekent de laatste tijd..zie topic Henk wassenaar. |
maar waarom dit gespui hier in een topic van een auto die hij helemaal niet meer heeft???
|
:goodpost:
|
Auto is al lang verkocht.
Drukte om niks dus. :rolleyes: :lock: @Ruud's VW Shop, Ieder zijn eigen he. ;) |
All times are GMT +1. The time now is 22:15. |