Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings data (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   12 juli - M.I.V.W 2009 "Airport edition" ~ Valkenburg-ZH (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=52242)

Tjaap 03-03-2009 15:08

Quote:
Originally Posted by Cor24
Ondertussen zijn wij ook bezig om de organisatie van het evenement nog wat verder te versterken

dan moet je een partner zoeken ;)

EricNijssen 03-03-2009 15:15

Ik denk ook dat deze locatie met zn kostprijs al aardig gek is.. dat er vaak makkelijk over nagedacht wordt zie je terug in sommige reacties..

Sprinten is in de volksmond een risico (legale streetrace), MIVW onbekend in een nieuwe gemeente en met een schone lijst.. Dan moet je vertrouwen opbouwen met dat soort dingen en dat je voor dit (zondag)gebeuren een vergunning moet hebben zal al een hele klus worden om de lokale politiek te overtuigen.
Bovendien wordt het een hele ander evenement wat positief maar ook negetief kan uitpakken ivm het hele andere publiek wat je trekt.. niet weg dat het heel apart zal zijn!

Financiel brengt dit dus ook heel wat mee, dat vergeten veel mensen die alleen het aantal bezoekers tellen keer de $$$ toegangskaarten.

vw roadwarrior 03-03-2009 16:19

Quote:
Originally Posted by Cor24
maar miquel, we nemen jouw commentaar wel degelijk serieus. :thumbup:

Ondertussen zijn wij ook bezig om de organisatie van het evenement nog wat verder te versterken dus ook voor de toekomst nog plannen zat!

Weet donders best wat er nodig is voor het opzetten van een meeting.
Loop inmiddels enige jaren mee en met diverse clubs het 1 en ander georganiseerd. ;)

Wat ik met mijn woorden wou toelichten is het potentieel van hetgene.
Vliegveld leent zich natuurlijk ideaal voor dit soort activiteiten :)
Sommige aspecten kan je natuurlijk met een organisatie als dhra bespreken,diehebben veel ervaring en voorzieningen qua een sprint.

Leek mij dat een organisatie als mivw toch zeker de connecties en de mogenlijkheden moet hebben om zoiets te realiseren.

Wat betreft het volk wat je aantrekt..

Denk dat je met een al genoemd weekend meer rappalie aantrekt dan met een sprint.
De sprint wagens zijn in de meeste gevallen erg mooie wagens waar de nodige duizenden euro´s in zitten.

Qua entree,tja.
Ga dit jaar weer naar het event van de kever club op de rdw baan te lelystad.
Betaal je 40 euro voor een dag.
En daar komen genoeg mensen op af.

Nogmaals,weet donders best dat dat het organiseren van een sprint erbij veel dingen met zich meebrengt.
Maar als er toch een club het voor elkaar kon krijgen,leek het mij mivw wel.
Ze gaan natuurlijk niet voor niks naar een vliegveld toe als ze geen toekomstplannen hebben.

De leslezerij die er vervolgens op volgt vind ik persoonlijk weer typisch volksforums..
Vond Cor zijn andwoord meer dan voldoende en beandwoord de vraag die velen niet wilden/durfden stellen

M.I.V.W 03-03-2009 22:30

Quote:
Originally Posted by Tjaap
dan moet je een partner zoeken ;)

Sorry Tjaap,dat bedoelen we niet.

ronaroot 04-03-2009 11:56

Wij zullen ook zeker met een aantal leden aanwezig zijn.

Voor mij wordt het de eerste keer, andere leden zijn nu nog zo enthousiast over afgelopen jaar dat ik dit niet nog een keer wil missen :thumbup:

Groet uit het Limboland ;)

Vains 04-03-2009 12:56

Wij zijn er zeker weer bij met een paar leuke wagens. De afgelopen jaren is super goed bevallen. Met deze locatie op een airport kan het helemaal niet meer mis gaan :thumbup:

Misha 04-03-2009 14:09

Coole locatie inderdaad, ben er ook zeker weer bij!

vw roadwarrior 05-03-2009 10:32

genoteerd op www.vwteampg.nl

henkwassenaar 05-03-2009 13:18

Absoluut weer een hele mooie locatie.....

En zoals iedere x nog altijd aanwezig geweest en ook in 2009....

Net als vorig jaar weer mooi een dag van te voren in het Hotel met alle Engelsen/Buitenlanders......was gzellig!

knedel16vweber 08-03-2009 01:24

dit jaar zeker weer erbij.
dit keer wel met eigen auto! :thumbup:

egon 08-03-2009 08:43

ik denk dat ik ook wel weer van de partij ben.
en dit keer zonder knedel16vweber naast me
die rijd eindelijk zelf weer.........

The Skinnmeister 09-03-2009 17:37

Denk dat ik dit jaar ook kom, wordt wel de 1e MIVW meeting voor mij....... :rolleyes:

Alberto 09-03-2009 20:20

Quote:
Originally Posted by vw roadwarrior
Sommige aspecten kan je natuurlijk met een organisatie als dhra bespreken, die hebben veel ervaring en voorzieningen qua een sprint.

juist niet , die gasten moet je lekker buiten de deur houden ;)

sprint is leuk , maar veel werk , veel geld , en nog meer geregel
zeker voor 1 dag

Madison 09-03-2009 21:29

Toppie!Deze Katwijker is er zeker ook weer bij :thumbup:

kwaroks 24-03-2009 22:38

Voor mij is het ook de eerste keer. Misschien een idee om vanuit het zuiden ( eindhoven, boxtel etc en omgeving ) met een groep te rijden s' morgens.

welly240bhp 12-04-2009 10:15

Zeker een mooie locatie, zal er ook zekers bij zijn..

Grts Nuël..

mk1diesel 14-04-2009 18:11

dit jaar wil ik er zeker weer bij zijn

classic-edition 28-04-2009 20:17

Is er al wat meer nieuws over de definitieve datum ect ....... ?

CorMIVW 28-04-2009 21:22

Nog heeeeel eventjes geduld

BobbyEdition1 29-04-2009 17:48

12 juli toch?

Hotel geboekt
dus ik ben er klaar voor :D

All times are GMT +1. The time now is 00:11.