Hangt je uitlaat niet erg laag of lijk dit maar ?
mvg JVH |
Quote:
Nee hoor, dat lijkt maar. Hij hangt maar net een enkele cm van mn bodem af. |
Erg goed bezig ziet er erg netjes uit!!!
|
start hem eens man! :D
|
Quote:
Hahaha, die is onder de gordel ;) ! Heb de laatste 2 weken helaas niet zo veel tijd gehad voor mijn Caddy. Maar morgen ben ik vrij dus gaan we weer gauw verder. Starten is echt zó dichtbij, ik vind het echt reuze spannend!!! |
0k, ik ga zaterdag starten!!! :thumbup:
haha super man dat het einde vant blok bouwen in zicht is! |
Fatb gaat lekker lopen een 16v in een caddy :)
|
En natuurlijk zitten er, als het einde in zicht is, altijd nog effe wat lullige dingetjes tegen. Eerst één van de bouten waar de achterremklauw mee vast zit dol gedraaid. En daarna nog een lekke pakking in mn waterpomp.
Maar alles is opgelost, dus konden we weer vrolijk verder: Hier zitten de remschijven er op :D En als laatste moesten er nog wielen onder: En dan uiteindelijk... Voor het eerst weer sinds ruim twee jaar... Mochten de bokjes er onder uit en mocht de Caddy eindelijk voor het eerst op zn nieuwe schoenen staan :thumbup: En ook weer naar buiten :cool: En dan nog een paar mooie detail-foto's om de dag mee af te sluiten: En dan morgen, eindelijk, voor het eerst de sleutel omdraaien :D :D :D |
Euhmmm en toen?
Net het hele topic gelezen en geen happy end??? |
hahaha hier ben ik dus ook wel benieuwd naar:P
|
Dan laat ik jullie mooi nog heel even in spanning zitten :cool: ...
Maar wordt vervolgd.............. |
:d
|
Supermooi project jongen!
|
|
It's alive haha :thumbup:
Proficiat man :tongue: |
Het topic net voor het eerst eens doorgelezen, maar heel netjes hoor het werk dat je tot nu toe gedaan hebt. Fijn dat ie loopt.
Succes. Groet Ron |
goed bezig netjes gedaan :thumbup: succes verder ! maar zal wel lukken ;)
|
netjes, ff het topic door gebladerd ziet er netjes uit!
|
goed bezig, is hij al afgesteld? het hoorde een beetje als een te arm mengsel.
|
Zooo, heb ik effe lang niks gepost :gives:
Maarre, we zijn weer een HEEL stuk verder!! Er heeft weer een hoop tegen gezeten, maar het is eindelijk zover! Na 5 jaar hard werken: En dat betekend dus ein-de-lijk legaal rond rijden. Moet nog wel wennen aan alle bijbehorende piepjes en kraakjes en andere bijgeluiden, maar hij rijdt echt heerlijk. Motor is ondertussen goed afgesteld, en ik moet zeggen, hij gaat echt als de brandweer!! :jacks: Vandaag ook maar meteen van mn vrije tijd gebruik gemaakt, en de grijze neus ook even blauw gemaakt. Voor: Na: |
All times are GMT +1. The time now is 10:02. |