super hoe je het aanpakt
dit blijf ik volgen gr. Erik |
update 2
|
Lekker aan het hamsteren :D
mooi spul |
waar heb je de plaat weg,.tussen de achterlichten?
grt |
Quote:
Vanwaar ik ze heb of waar je ze hangt of? ik snap de vraag niet echt goed :) grtz hopper |
Lekker bezig! Ben wel benieuwd hoe het wordt!
|
Quote:
Waar hebde dees gehaald in goed vlaams... |
oke, jij bent wel heel serieus aan het inslaan geslagen!
|
plaat voor tussen de achterlichten is van een cabrio....
|
Quote:
we krijgen dat wel passend haha |
ok plannen zijn beetje veranderd in plaats van 1800 16v turbo komt er een 2.0 16v abf op webers in :)
blokje is reeds klaar deze dient alleen nog beter afgewerkt te worden ( wat schilderen en coaten en geelverzinken enzo ) § 84mm Wössner § 159mm stalen drijfstangen + ARP bouten § Lagers – OEM – KS § Oliepomp HD 16V § Pakking - Commetic § Alu carter – VWM § Drijfwerk – OEM +228mm + 440 NM Sachs Koppeling § Kop – STD – OEM § Nokkenassen – Piper Fast Road – 272 ° - voor straatgebruik. § Vliegwiel specifiek voor straatgebruik § Inlaat – Dbilas 45mm § Weber – 45mm – nieuw opgebouwd met aangepaste lageras- nieuw model § Alternator revisie § Startmotor – verzwaarde versie 1.7 kW – ipv 1.1 kW § Aangepast toerental waterpomp – riemschijf § Aangepaste TDI trillingsdemper naar 16V ;) § Ontsteking en bekabeling op maat § Warmtewisselaar nieuw ook paar setjes nieuw rubbers gekocht :) remmen voor achteraan remmen vooraan Aangezien dat alles nieuw is ook nieuw onderhoudsboekje :) |
die motor heeft al gedraaid op de motortestbank ?
zo ja , waarom dan een foto zonder geluid ;-) |
Netjes hoor ,ik rij precies met de zelfde klauwen rond zo wel voor als achter.
Postlampjes ook origineel Hella ? |
Quote:
ja hoor oem hella en met welke rembekrachtiger werk je? |
All times are GMT +1. The time now is 15:05. |