Quote:
Ja heb ik ook gehoort. |
ik vind het een prachtige kar ,maar zie kiever een auto met een beetje gebruikssporen mar goed dat is ieder zijn eigen smaak ,maar hij verdiend wel respect met zo,n auto :thumbup:
gr jarno |
classicline ,ik krijg geen natte dromen meer,ook niet van een auto.
Miss dat jij dat nog wel hebt,maar dat zal wel met volwassenheid te maken hebben. Hoofdzaak is dat iedereen zich vermaakt ,en ja dat kan ook met een setje wielen en een supersport setje. Maar dat z,n gast niet in zijn auto rijdt ,vindt ik gewoon wazig. Bedoel je koopt toch ook niet een zwembroek ,om er alleen maar op het strand te paraderen |
Quote:
Dat denk ik ook ja :thumbup: |
De eeuwige discussie over trailerqueens. Ik heb zeker respect voor die jongens, maar het is niet mijn stijl, ik wil graag rijden. Punt is wel dat je met sommige modificaties de weg niet eens meer op mag zonder een uitgebreid bezoek aan de RDW, ik kan met voorstellen dat dat ook een overweging is voor enkele trailerqueen bouwers.
|
Quote:
Dus waar bouw je die auto dan voor :D |
omdat ze het bouwen/puzzelen leuk vinden en het resultaat graag laten zien.
budget is natuurlijk belangrijk, maar ook de 'rijdersauto' van Roy Koenen 'heeft nogal wat euro's in zn bek'... Vind je het rijden leuk, of bouw, puzzel je graag naar een -voor het oog- fantastische auto? Dat is ieders persoonlijke keuze... |
bij deze auto van martin is alles maar dan ook alles tuv eingetragen.
dat kunnen de meeste niet zeggen. |
Quote:
Weet je dat zeker? Dan mag je mij eens vertellen hoe je een wagen zonder ruitenwissers door de TÜV heen krijgt :rolleyes: |
het komt er op neer dat dit ,een eindeloze discussie is pffff :thumbup:
en 1 ding kom je niet omheen dat ding is gewoon rete strak en rijen of niet lekker boeiend :thumbup: |
Maar het klopt wel dat ie de auto voor het laten zien heeft gemaakt en nooit de intentie heeft gehad om erin te rijden want hij staat immers te koopt :D
|
als je een rijdersauto wilt hebben kies je toch al geen vr6..;)
|
Wel als die in een 2 hangt :D
|
wil niet veel zeggen maar volgens mij dwalen we flink af... het ging erom dat die auto te koop stond,immers??
|
I Love Trailerqueens..........
|
Quote:
Dus jij wil ook een supermooi wijf die iedereen nakijkt maar jij niet neukt :D |
wat een vergelijking!!!!
|
Quote:
ja dat weet ik zeker,ik heb zijn auto papieren gezien waar staat beschreven wat er allemaal veranderd is aan zijn auto. :thumbup: |
Mijn mening: mooie strake golf3 niets aan op te merken, knap gedaan en niets dan respect.
Zo ook de vw die er standaard uit zien en waar technisch veel aan gemod is. Zo ook de compleet originele vw's. Ieder benaderd deze passie op een andere manier, de een kan zijn ei kwijt door deze motrisch om te bouwen, de ander heeft de passie door zijn vw compleet te cleanen en er veel bodywork aan te doen, en er zijn er die al tevreden zijn met een setje andere velgen eronder, enz...enz....wie zij wij dan om dit te veroordelen....niets dan respect voor allemaal, dit is hun manier om hun passie te uiten. Mening hebben over de manier waarop JA.......veroordelen NEE... |
Quote:
Nou het klopte wel wat we dachten is en wordt niet mee gereden is en wordt al in onderdelen verkocht maatje van me heeft net het interieur gekocht. ;) |
All times are GMT +1. The time now is 09:04. |