Haha maar die vent in Ospel die spant de kroon, wat een eikel is dat.
Maar ga er zelf toch ook regelmatig heen, heeft wel alles op voorraad... |
Jammer voor je Ben :shake: .....
Ik had je al gezegt dat hij niet de goedkoopste is, maar dit slaat echt alles..... Bij vd Bliek doen ze niet zo moeilijk, en is ook nog stukken goedkoper. Be patient, my friend! :thumbup: |
Update :
Heb van de week de nieuwe binnenschermen gekocht, en toen zijn we begonnen aan het slopen van de oude schermen. Hieronder enkele foto's Ben vandaag bezig geweest met het afkitten/spuiten van de nieuwe delen. Hoop volgende week het plaatwerk etc.. spulletjes binnen te kunnen halen. foto's Beste wensen nog ;) |
Die gast van Interauto is een norse ouwe zak, en zijn manier van klantvriendelijkheid stamt nog uit een tijd dat het wiel nog moest worden uitgevonden... :screwy:
Was je nou gewoon bij mij geweest, had je heel de handel voor 100 euro gehad. ;) En de rest had je kunnen verpatsen. :D |
Ziet er al goed uit Ben :thumbup: Jij ook nog de beste wensen!!! :D
Vanaf morgen is vd Bliek weer open, daar ben je ook wel beneden de 100 euro klaar!!!!! ;) :D Keep us posted! |
Quote:
front was bij mij gratis ..... :D Quote:
en bedankt :thumbup: |
Update :
Van naar het weekend ! Net als nieuw joh, Van de bliek here we come, ! haha hopen dat het wat is daar :thumbup: groeten, uit het besneeuwde brabant , als ik nu zou gaan rijden dan was het sneeuwschuiven :D |
Super Ben!
Mooi dat de auto gemaakt is, en niet gewoon vervangen! Succes met de rest van 't werk nog. Ben benieuwd wanneer ie klaar is. :thumbup: |
wauw mooi werk joh!
|
Dankje !
Iemand tip hoe het blokje etc wat schoon te maken of eventueel te spuiten ? Dat de motorruimt ook weer wat frisser word ! Grtz |
Quote:
ik ben daar zelf ook mee bezig, maar ik heb het motorblok er helemaal uit gehaald, dit maakt het toch wel iets makkelijker. maar je kunt het eens proberen met remreiniger, dat ontvet heel goed heeft bij mij al zijn vruchten afgeworpen :thumbup: |
Zo, heb wat foto's van me mobiel.
randje van wielkast moet ik nog 4 nieuwe kopen denk ik ! Want bij 1 wielkast is ooit geplamuurd of iets dergelijks ? foto's tot nu toe heb ook nog met digitale camera maar me kaartje doet even vaag. |
Mooi dat alles weer in orde is.
Op naar een schadevrij 2009 dan maar he. ;) |
Hey Ben, ziet er netjes uit zo!!!!!!!! Goed gedaan......... :thumbup:
|
Nice!
|
:thumbup: en idd...op een schadevrij 2009!(en verdere jaren ;) )
|
Nice!!!! erg goed gedaan idd ;)
|
knap staaltje werk na een ongelukkig einde van 2008 :thumbup:
|
heey benneke zie je update nu pas!! was weer leuk sleutelen!!
als wat wiel randjes gevonden?? en zeker een schade vrij 2009!! |
hey ben,
Netjes geworden kerel. Nou nie meer in de prak rijden ;-) Gr Michel |
All times are GMT +1. The time now is 09:01. |