ben er ook weer bij dit jaar. suggesties> audi of rocco :)
|
Ik rij ook met iemand mee :D
|
Quote:
polo |
Quote:
dat hok??? eg niet! :D ik hoop met de audi dan heeft ie de rdw keuring gehaald :thumbup: |
jongens ik ben vandaag bij asten geweest en die rotonde bij de afslag is een drama voor (zeer) verlaagde auto`s
rotonde zijn ze aan het verbouwen en het is er een hobbel de bobbel daar bij deze de info.. gr egon |
Quote:
rdw DAT HEBBEN ECHTE AUTO`S NIET NODIG :D :D :D |
Quote:
ik noem een rdw gekeurde auto uit 1976 een ECHTE auto! :tongue: ONTOPIC :D |
Verwachting komende 5 dagen
dinsdag 16 juni tot en met zaterdag 20 juni 2009 Perioden met zon en vooral dinsdag en donderdag af en toe regen of een bui. Middagtemperatuur rond of iets boven 20 graden. di wo do vr za Zonneschijn (%) 30 60 30 50 50 Neerslagkans (%) 40 20 40 20 20 Neerslaghoeveelheid (mm) 3 0 0-2 0-1 0-1 Minimumtemperatuur (°C) 11 7/9 12/14 11/13 9/12 Middagtemperatuur (°C) 19 21/23 20/24 19/21 17/20 Windrichting NW ZW W NW NW Windkracht (bft) 3 3 4 4 4 maandag 15 juni 2009 08.05 uur Uitleg Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit zondag 21 juni tot en met woensdag 24 juni 2009 Perioden met zon, maar ook kans op een enkele bui. Middagtemperaturen rond of iets boven het langjarig gemiddelde. |
Quote:
Het meeste verkeer komt uit de richting van Eindhoven en juist dat stuk is bijna zo glad als een biljartlaken.... Vanuit Venlo moet je even opletten als je de uitvoegstrook verlaat. Daar moet je even rustig aan doen. Het is naar onze mening heel goed te doen. |
kom op zeker ff langs.
mijn bora is bijna klaar. wil al dat mooie spul nu wel weer eens in het echt zien. het zonnetje zal de 21e op zekers schijnen... :thumbup: grtzz |
Aanwezig met de polo
|
Ich bin auch mal dabei........ Op de "nieuwe" RH wielen :D
|
ik kom weer eens met 2 auto`s :D
de rocco en de golf 2 zullen er zijn zondag! heel misschien dat de audi ook mee komt :rolleyes: is lekker dichtbij... |
Quote:
Knoop je ze allemaal achter elkaar met een touw? |
kom ook
ik zal dat gebakkie van een corrado ook maar meenemen :D
ruud,ik ga je zien ;) |
Quote:
haha neej man, de audi blijft thuis :D |
Quote:
:rock: :goodpost: :rock: |
Zaterdag m'n polo 2f coupe wassen & watergolven:
dat hok wordt geacht aanwezig te zijn zondag. (lees: ik ben gedwongen :rolleyes: :D ) |
ALS de nieuwe co pot meter vandaag nog binnenkomt en ALS de chip van Bolku tuning vandaag arriveert met de post...
dan ZOU de golf1 morgen kunnen bollen, ik blijf optimistisch :D anders kom ik wel als bezoeker ;) |
Ik kom ook even langs met de Rallye, kan ie z'n broertje weer ff zien ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 16:49. |