heb er nu al zin in,
dus present.... |
Hey Chris, ik zet hem in de agenda.. Als ik niets heb, kom ik ook even kijken
|
Mocht ik nix hebben die dag, kom ik weer een kijkje nemen uiteraard :D
Alleen niet met de G60 denk ik ;) |
ben zeker van de partij! :thumbup:
met een beetje mazzel met de einser! :rock: de audi gaat zowizo al mee :rolleyes: see yoa... |
Genoteerd op www.vwteampg.nl :thumbup:
|
Oke dan, hier weer even een update over de MidwinterMeeting op Zondag 1 Maart 2009
De VW-Speed Midwintermeeting 2009 heeft als thema: The Fantastic 80’s …… “ The Speed is ON ” . Weet je nog wel……de tijd van Magnum PI, de Rubik’s Kubus, Beverly Hills Cop, schoudervullingen, Radio Veronica, TDK-SA-90, de oprichting van MTV in 1982 , muziek als, Bronski Beat, U2 , Farley “Jackmaster” Funk, Michael Jackson die toen nog een echte neus had………..en Atari nog HOT was en men nog nooit van VISTA gehoord had…………. We gaan proberen dit sfeertje weer een beetje terug te brengen. Dus haal je disco-bol en foute spijkerbroek van stal we gaan feesten in de tent die we op de parkeerplaats neer zullen zetten. Er valt een speciale prijs te winnen voor de persoon die zich het beste inleeft in “De 80er jaren”. Ook geven we weer vette prijzen weg……. ……..wat dacht je van : autoradio’s , complete poetsbeurten voor auto’s, een schroefset, waardebonnen voor tuning/styling onderdelen en nog veel meer…………… En dit keer GEEN voor aanmelding voor de “ Show & Shine “ iedereen doet automatisch mee….. Bekijk de film om alvast goed in de stemming te komen……………. http://videos.streetfire.net/video/...h-VW_207823.htm Openingstijd: 10.00uur tot ca. 17.00uur De entreeprijs € 5,- per persoon auto’s € 2,50 |
leuk thema.
|
idd dit wordt wel wat..gaaf thema ga mn auto dr leuk op aankleden:)
gegroet stefan |
heel leuk.
|
Quote:
op de 13ers er heen... :D |
Ik denk dat ik ook wel kom, hopelijk heb ik tegen die tijd een rijdende auto :D
|
Om de hoek, dus ben er bij:)
|
aanwezig!!! wel een eind rijden, maar dat hebben we er voor over.
|
dus als ik alleen kom met mijn eigen auto, dan kost het 7.50.
(jaja, strikdiploma A :D ) geen geld al zeg ik het zelf. leuk thema ook! daar ga ik eens wat op verzinnen. |
Quote:
dus jij gaat voor de prijs van de meest afgelegde kilometers voor deze meet? (respect als je van R'dam helemaal naar H'lo rijdt.) |
Quote:
Correct, bestuurder + auto = 7,50 |
Quote:
hij is niet de enigste ;) |
Nou ja, ben weer even van de straat maar zal er zeker moeite voor doen om ook aanwezig te zijn met het barreltje !
|
Als ik tegen die tijd me auto enigzins af heb en ik hoeft niet alleen te rijden, dan kom ik ook wel ff buurten...
|
Goed thema chris!!!
Bus bijna weer klaar...mini en ik komen zeker die kant uit!!! Als ik tijd heb zal ik eens kijken of ik nog wat deco eromheen kan verzinnen!! grtz, Vic |
All times are GMT +1. The time now is 00:10. |