bedankt erwin,
was idd ook nog even bij kosmeyer, maar die man is echt duur. ben er niet vaak geweest maar wat hij nu voor een paar sierstrips vraagt :screwy: 80,- euro voor een paar strips. heb ze lekker laten liggen. |
Quote:
Ja hoor de laatste tijd wel vaker dat hij duur is geworden maar je kunt wel een beetje met hem pingelen over de prijs blijft een handelaar he. Heb er nooit zoveel problemen ken vader en zoon wel redelijk goed en mag er graag ff struinen. |
|
Ja mooi man had ze zie liggen daar , waar komen deze onder dan .
|
ze komen straks onder m'n witte golf 1
|
Leuke velgen kerel ;)
|
|
Ziet er wederom gelikt uit kerel :)
|
Geen RVS boutjes?
Mooie werken verder, met de juiste rideheight wordt dit erg mooi! |
@ tim, thnx
@ misha, heb nieuwe chrome bouten liggen, zaten al bij de velgen en over de hoogte, de golf zal aan de voorkant wat omhoog moeten ivm aanlopen |
|
heb nog wel origineele bbs rs boutjes te koop met logo van bbs er in.
nieuwe. |
edwin, je hebt mail
|
|
Mooi hoor!
Op wagenwerks zag ik laatst een mk1 GTI, maar dan met kleine bumpers. Deze had ook witte RSen. Leek me direct iets voor mijn pa's GTI straks... Ben benieuwd naar het totaalplaatje |
thnx arjan
heb zaterdag originele bbs boutjes gehaald bij golfcabriolet en heb er gister 30 gepolijst. ziet er nu zeer mooi uit. tis alleen een pokke werk om te doen. van de week de andere 90 nog maar even. |
|
super hoor!
jij kent mijn neef Albert-Jan zeker wel ;) |
Quote:
thnx, bedoel je albert jan slijm(bal) :D , die ken ik wel ja, heb er 2 jaar bij in de klas gezeten |
All times are GMT +1. The time now is 04:04. |