Quote:
Tip van de week :thumbup: :D |
Quote:
Hmm dan heb jij vast contacten met een ander fileaal, ik kreeg na mijn vraag over de mogelijkheden van levering van de 185/35-17 de volgende keurige reactie, bedankt voor de moeite Jan Wilhelm :D: "WAT DENK JE ZELF ?????? Met vriendelijke groeten Van Zijl's Bandenservice Jan Wilhelm" |
|
Quote:
Dat is voor hele lichte auto's, die zakken niet door hun gewicht dus dan moet je verder schroeven. :cool: |
van zijl in zwolle kan bijna alles regelen en omdat wij hier met de club zitten hebben zij dat veel meer ervaring mee.. maar de andere filialen moeten ze zeker kunnen regelen..
|
meeting foto's
|
Jammer van de mijnalbuim hosting :rolleyes: haha..
Ik vind het een erg stoer ding! Alleen velgen passen niet echt in de style imo.. Maar evengoed is hij erg stoer :cool: |
Stond er mooi bij zondag, erg goed idee !
|
|
:thumbup: thanks tjaap
|
Hij staat er echt uber laag bij, rijd dat uberhaupt een beetje fatsoenlijk?
|
Kun je nog aan dat folie komen eigenlijk? Heb een tijdje terug gezocht bij Jeep fora en daar hadden ze het over 3M folie, maar ik kon niks vinden...
Hele leuke Golf, de 17" zijn niet echt aan mij besteed maar het is wel een unieke look! |
Leuk om eens iets anders te zien dan BBS, verbreed staal en dergelijke....
Staat er mooi laag bij inderdaad. Zaterdag is mijn MK2tje aan de beurt en ook hier zullen 16" velgen onder komen waarvan bij de meeste de nekharen overeind zullen gaan staan hahaha.... Maar ieder zijn eigen ding toch ? Ziet er goed uit Vinnie !! |
Tussenveren zou ik toch maar weer terug monteren, veranderd bij mijn weten niks aan je rijhoogte, maar je veer blijft wel op z'n plek zitten.
Misschien nog een idee om 165/35/17 te monteren aan de voorzijde... Kun je meer sturen :drive: |
|
|
:D vette foto!!!!!!!!!!!!!! THANKS :thumbup:
de tussen veren gaan er mischien weer tussen.. ga binnenkort met de uitlaat bezig. vandaag ff wezen grabbelen.. en er komt een tussendemper vervanger, kat vervanger, en gti eindemper onder.. alles ff netjes in hitte bestendig zwart spuiten en monteren maar.. |
wil binnenkort wel een shoot ff doen.. want de winter staat voor de deur dus de wielen gaan er onder weg.. mischien ergens in een bos de shoot maken.. mooi afgelegen bad met omgezaagde bomen aan de kant :thumbup:
|
Quote:
jaaa bbs terug erop ! schaam je :D ik zou een moord doen voor die wielen:P |
All times are GMT +1. The time now is 16:20. |