Ik heb er een gietvloer van kunstof/rubber in gegoten wat gebruikt word in vee wagens. Dit zit er nu 8 jaar in. Ik zag toevallig een foto hier op het caddy-forum.
http://forum.caddy-clan.nl/index.ph...=73.0;topicseen Jos. |
link werkt niet, moet je lid zijn.
|
Quote:
Zo dan? Met polo steileck achterklep. Jos. |
oeh, dat achterraam is wel erg netjes zo, de vloer vind ik persoonlijk minder, maar het maakt hem wel goed bruikbaar zo.
|
Ik gebruikte hem ook om motoren en versnellingbakken te vervoeren. De vloer is mooi stroef en krasvast, zeker wanneer er een kuntstofbak gebruikt word. Achterraam had als voordeel dat er een origineel getinte ruit in paste.
Jos. |
ik ga binnenkort de ramen aftekenen en uitknippen dus ik plaats de foto's wel hier..
greetzzzzz. |
hee jos br,
heb jij toevallig een fabrikant van dat spul??? ziet er goed uit,en ik vindt het er goed uit zien. nou maakt het bij mij toch niet zoveel uit want er komt toch een afdek klep op. maar het is wel fijn dat je er ook nog gewoon wat in kan gooien zonder dat alle lak rond je oren vliegt. en dat dit naderhand weer gaat roesten enzo. dat spulletje van veedubber is oook mooi maar wel prijzig denk ik?? gaat mij erom dat er geen vocht meer onder kan,anders had ik er wel hout in gegooid.. greetzzzz en een goed 2009.............. |
ik heb nog effe bij een eend gekeken maar welke ramen wil je gaan gebruiken dan
ik kan me bijna niet voorstellen dat het mooi uitpakt ??? |
de achterraampjes,
de vaste zogezegdt. .......... |
aaa nee he dat meen je toch niet he die zijn rond dat past toch helemaal niet bij de rest van de wagen maar goed je moet hetzelf weten natuurlijk
ik zit gelijk te denken aan een beter idee maar kan zo gauw effe niks bedenken |
Quote:
dat achterraam van een eend is toch rechthoekig, die helemaal achterop zit. en de hoeken afgerond. trouwens ik ben ook opzoek naar een bepaalde coating voor me achterbak, dus als je iets hebt gevonden voor een leuke prijs, pm mij dan aub even :thanks: |
Quote:
klopt maar hij heeft het over achterraampjes en dat is meervoud dus denk ik dat hij over de achter deurtjes of de raampjes daar weer achter heeft |
Quote:
dan ben ik het wel met je eens ja, maarja wie weet pakt het mooi uit |
hee boys,
het is even geleden maar zit niet stil :shake: . achterkant is ondertussen afgewerkt. druk bezig geweest met de motorruimte(wat een $%#@*werk). :screwy: . als het goed is ga ik de motorruimte morgen in de lak zetten!. en niet te vergeten de achterramen. ik vindt het zelf best leuk uitgepakt,maar wat zullen er hier mensen zijn die het foeilelijk vinden. maar goed zo heeft iedereen zijn eigen smaak en ideeen zeg ik maar!! zo gauw de lak in de motorruimte erop zit post ik nog wat foto's. ben rtouwens ook nog een adresje tegen gekomen voor coating bij mij in de buurt. zogauw ik weet hoe het heet laat ik het ff weten. mzzl :thumbup: |
vind die ramen redelijk bizar..
|
zo hier dan wat foto's van de motorruimte in kleur,
vanavond eerst de grondverf erop en even later de lak. lekker makkelijk hoef ik weer niet heel de boel te schuren :shake: . greetzzzz..... :cool: |
Quote:
Richtprijs is 650 Euro voor een pickup-bak |
zo,,,ik dacht dat die laadbak en de motorruimte een pokkewerk was :) .
moet je eens een karman achterbumper van een cabrio op een caddy zien te krijgen :screwy: hier en daar komt je dan wat te kort zeg maar :confused: . dus mal maken om de boel een beetje te verlengen,dan er tussen plakken schroeven e.d. dan moet het nog een beetje in de vorm geboetseerd worden. :D . maar goed het lijkt me aardig goed te komen. het wordt wel een beetje stil hier he, er zitten volgens mij veel mensen op het caddyclan forum :confused: :confused: . mzzl..................... |
netjes gedaan die bumper.
|
Netjes allemaal! Had je topic nog niet eerder gezien. Ik heb ook nog ergens een Caddy staan.. misschien toch ook maar eens wat opleuken ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 23:58. |