Quote:
Jullie kevertje staat erin! Afgelopen zaterdag de nieuwste Keverwereld ontvangen! bdw gelukt om lid van de KCN te worden? Grtz, Fred |
Zo maandag wordt de auto gespoten en dinsdag kunnen we hem gaan ophalen, gemonteert en alles want dat doen ze voor mij daar in de zaak.
Zodat me vriendin direct weer kan rijden. Gr Ronnie en Daisy |
Lang niets laten horen, de auto is gespoten en gemonteert rij weer rond, en vandaag heb ik de "Wimpers" gemonteert op de koplampen van de kever.
Ook zag ik dat de origineele sticker van Pon Amesfoort nog op het dashboard zit. :thumbup: Hier enkele foto`s. De Wimpers!! Gerestaureerde achterkant. Pon Sticker! Interieur: Gr Ronnie en Daisy |
Ziet er weer super uit!
Ik zou willen dat mijn daily er zo strak bij stond... verder nog plannen mee? :thumbup: |
Wow, opnieuw laten spuiten? Waarom als ik vragen mag, had ie schade ofzo? :)
De kever staat er goed op! Zuinig op zijn :rock: |
@ Gijs.
Nee ik heb alleen de achterkant op nieuw laten spuiten, aangezien hij achter de schermen slecht was, en slecht was gerepareerd, nu is het perfect gemaakt en dus ook opnieuw gespoten, van de zomer komt er een nieuwe verlaagde en instelbare vooras onder. En de linkse kachelpot moet nog vervangen worden. En in Budel willen we kijken voor een setje Fuchse of een set Repro Brl`s. Tot zover blijft de Bug origineel aangezien me vriendin hem in origineel staat wil houden. Gr Ronnie en Daisy |
Binnenkort gaan we eens kijken voor wat onderdeeltjes om de auto om te bouwen naar 12v.
En ook binnenkort komen de nieuwe raamrubbers met chroomlijsten erin. Maar dan moet het weer wat beter gaan worden. Gr Ronnie |
Leuk ding nog steeds, erg fraai stuurtje btw!!
|
Niks zeggen he maar het stuurtje is van (opel)..
Gr Ronnie |
Quote:
So? Al kwam die uit een eend :D Mooi stuurtje! Alstie in de weg ligt geef je maar een gil ;) |
Ziet er weer netjes uit zo de kever. Wordt genieten denk ik zomaar.
|
Ja genieten is het zeker,.,.
Gr Ronnie |
Vandaag even grondig de auto gepoest, met megulairs poets spul. :thumbup:
Gr Ronnie en Daisy |
Mooie foto van mijn kever
Vrijdag vertrekken wij naar Sellingen naar het weekend treffen van Air to Move, drie dagen aircoolers kijken. En volgende week zondag is mijn kever te zien in Friesland op het treffen van Burgum. Gr Daisy |
Nog een foto van de kever op het treffen in Kotem in Belgie.. |
Zo van het weekend in Groningen geweest om mee te doen aan het 3-daagse Air to Move weekend in Sellingen.
Het was er erg leuk, zie de meeting verslagen voor info en foto`s. Hier dan de foto`s van onze gepolijste kever. Mooi he en dat voor 37 jaar oud. Gr Daisy en Ronnie |
staat er super bij!
|
Ziet er weer keurig uit!
|
Dankje ja hij ziet er echt goed uit nu, deze week nog eens goed poetsen en waxen en dan op naar Friesland naar de meeting in Burgum.
Gr Daisy en Ronnie |
Nice bling bling!
Enjoy Friesland!!! |
All times are GMT +1. The time now is 19:33. |