Quote:
Bedankt, zeker weten dat ik verder kom, als ik 18 ben dan wil ik er in kunnen rijden!! :) komt goed :thumbup: |
Vanavond weer met de golf bezig geweest.
binnenscherm eruit geslepen zowel van de rode als de grijze donor mk1 :D voor frontje netjes maken, en dan kan die er binnenkort voor. |
Heb net de thread doorgekeken en het is een thread die ik op vorderingen in de gaten blijf houden.
Leuk om te lezen dat je net als mij al op jonge leeftijd verknopt bent geraakt aan een golf mk1. Maar in jouw geval licht het geheel anders, omdat je er al op je 16e mee bezig bent gegaan. Ik heb de mijne een paar maanden later gekocht nadat ik mijn rijbewijs gehaald had. Om precies te zijn heb ik het rijbewijs in september behaald, en heb m in december gekocht toen ik nog 18 was. Het projectje heeft sinds die bewuste december in 2006 gelopen tot een 2 maand geleden. Ik wou voordelig rijden, en mijn broer heeft een golf 1 aangewezen die op marktplaats stond. Ik zag het eerst niet zitten om erin te gaan rijden, vond het een oude wijven auto destijds. Naarmate ik er langer naar keek begon het ik geheel anders te zien, en ben overstag gegaan en opgehaald. Hier heb ik tot op de dag van vandaag geen enkele spijt over betuigd. Aanvankelijk was het de bedoeling 'm alleen op de beruchte punten te controleren en waarnodig bijwerken en mee te rijden voor dagelijks gebruik. Echter is dit helemaal anders gelopen, van het een kwam het andere. Nu is het geen daily ride geworden, maar één om met mooi weer mee te toeren en meetings mee af te rijden. Om een lang verhaal kort te houden: Deze thread blijf ik volgen, en wens je veel succes met het opknappen :D. |
Goed bezig!
|
Leuk project, ga je hem ook in het rood houden?
|
Quote:
had even gekeken, mijn kleur naam is Siennarot,dus is niet hetzelfde die van jou is indiana rot toch. :rolleyes: |
Quote:
danku, ja ik houd hem in dezelfde kleur. wou hem eerst een andere kleur geven, maar nu hoeft ie van binnen niet gespoten te worden :D |
Quote:
klopt ja Vandaag Stuurhuis geDEmonteerd en de hoofdremcilinder. allebij te koop ;) |
Is die donor 2 aan elkaar gebakken Golf mk 1's geweest?Achterkant is oranje van binnen,maar de auto zelf is opzeker nooit in zn geheel oranje de fabriek uitgekomen...
Maar je pakt het goed aan zo te zien! |
Quote:
zo te zien niet aanelkaar gebakken, maar oranje heben ze geverfd met een kwast, zo te zien paar lopers erin.. beunhazers ;) |
wat een vakwerk jongens :P
|
zaterdag nog even bezig geweest, nog even op maat maken, en het frontje kan vast gelast worden. vanavond als het goed is weer bezig ;)
|
Vanavond er weer mee bezig geweest:D
frontje kan vast gelast worden! maar kan ik dit beter eerst even laten stralen ofzo?? en de linkerwiel rand zat vol met plamuur, en stok verrot. dus moet een nieuwe wielrand in, en binnenste ook. zit nog genoeg werk in :( |
vandaag de wielranden even kaal gemaakt, ze hebben er al een keer een nieuwe wielrand ingezet. en bult plamuur erover, maar wielranden beginnen weer te roesten, dus daarom komen aan alle bijde kanten andere wielranden in, van de donor mk1.
links onder en rechts onder van de achterpaneel komen nieuwe stukken in. en.. er komt een 1800 gti blokje in :jacks: :jacks: :jacks: |
heel mooi project om te volgen! super :)
1800 altijd goed! 8v/16v? |
Quote:
bedankt, er komt een 8v in ;) |
en onder de plamuur kom je meer tegen :wow:
|
Zit dus toch nog best wat rotterij aan Gerrit. Nou ja, jullie pakken het direkt wel goed aan !!!
Succes. En als je nog parts nodig bent, kun je altijd Eric bellen. Groeten, LRR |
ja klopt,
hoor het hem nog zeggen, die auto verkoper van tjeerdsma in stadskanaal.. noooit overgespoten, nooit aan glast :screwy: maargoed komt allemaal goed, zit ff werk in gelijk maar een 1800 erin haha, en wil hem ook van binnen en buiten overgespoten hebben. in de kleur Zwart denk ik, :) |
Quote:
Marsrood :thumbup: :thumbup: (zit je ook niet met je kenteken te knoeien) |
All times are GMT +1. The time now is 03:11. |