Quote:
Zijn teminste wel origineel VW wielen he :D |
Leuke auto maar wat een gezeik altijd over een trekhaak :screwy:
|
Quote:
Inderdaad, niet over zeuren, gewoon de flex erin en klaar :thumbup: |
En als je naast de vw's nog een andere hobby hebt? Heb zelf een trekhaak achter de GL en die blijft er ook mooi achter hangen :thumbup:
En on-topic...............nogmaals mooie Golf :thumbup: |
up-date(je)
:D :eek: |
hoi
de wielen en de verlaging staan hem goed :thumbup: en met zo weinig km's :wow: succes ermee |
veel beter die zwarte velgjes, staa goed! zou alleen grill met enkele koplampjes monteren!
|
Quote:
Inderdaad, een trekhaak is gewoon verrot handig, zowel om een aanhanger eraan te hangen als met het inparkeren :D |
Leuke auto, word steeds leuker, maar de wielen vind ik persoonlijk nog steeds niets...
|
daarom zijn we ook gelukkig allemaal verschillend :thumbup:
|
nog steeds je scherm afbeelding niet veranderd ?
gr. Martijn |
zo eindelijk die rot trekhaak eraf en gelijk de remklauwen rood gemaakt wat de velg wel wat beter doet laten uitkomen ipv zo'n zwarte vlek
zal vanavond een foto plaatsen |
cool bakje heb je wel iets leuks van gemaakt respect
gr en kijk eens bij mij op (ff voorstellen jarnogti) gr jarno |
Is beter zo.
Mischien nog een wit randje op de velgen maken ? Steekt lekker af en niet iedereen heeft het... Word een erg leuke auto verder ! |
wit randje komt idd nog, waar heb jij het mee geschilderd(gewone huis-tuin-en-keuken verf of ....)
echt véél beter zonder die lelijke knuppel achterop zit nog te twijfelen, of, een rooie remklauw en een wit randje of alleen één van de 2 |
Ik heb dat randje met huis tuin en keuken verf gedaan, netjes rond afplakken en ff met een rollertje er langs...
|
Heel mooi ik zou beide doen.
Wit randje en rode klauw. :thumbup: Gr Ronnie |
Quote:
oke, gaan we van de week eens ff proberen deze velgen hebben alleen niet zo'n mooi randje om af te plakken zoals een sebring velg dat heeft, maar we verzinnen wel wat |
nieuwe en betere foto's
|
nieuwe up-date je
gril is tijdelijk, komt er één met embleem in maar vond die dubbele lampen zo lelijk dat die er echt uit moesten |
All times are GMT +1. The time now is 02:28. |