wie wil er nou niet zulke grootouders??!! :thumbup: :D
|
Quote:
hebben er ook niets over gezegt ;) hier in belgië zijn er hier ook oudere moedertjes met een special paint pin stripe autotje hehe best wel grappig |
Quote:
Nee,dat waren een moeder en zoon ,heb nog in hoogeveen met ze staan praten jaren terug . Ik zou wel willen dat ik op zo'n leeftijd er nog bij kon zijn met het vrouwtje en m'n oude jettaatje :thumbup: Respect! |
Quote:
[X] Herinnering [ ] Zelfde mensen Volgens mij zijn dit niet dezelfde als dat zwart lupo stel. Die heb ik trouwens al een tijd niet meer gezien trouwens.. (2004 ofzo?) |
Quote:
Dat stel wat jij nu bedoelt weet ik ook nog wel. Die zagen we toen op Minden. Zag ze toen veel op Duitse meetings. Een special paint Lupo. |
Quote:
Jups, Hille en Hildesheim: volgens mij zag ik ze daar op de startbaan voor 't laatst,. of was het alles VW in Osnabruck? of toch Lingen? |
heb ze voor het laatst gezien bij die pon meeting in amersfoort
|
.
|
Volgens mij kan Robert jan wel helpen..... robbie 007 op het forum... zijn pa is vw dealer en die kunnen zo in de computer kijken.... ik zal het hem eens zeggen.
|
Quote:
Quote: Originally Posted by theowob Ik zelf heb geen gegevens van deze mensen. Hopelijk belt hij zelf binnenkort. Wat denk je....die meneer belde mij net. Ik heb zijn gegevens gevraagd en zal het nu even pmen naar Cor. De zoektocht is opgelost. |
Quote:
Als Beloning of als Straf?! :D |
hoe is het afgelopen Emiel ? ...is er al contact geweest ?
|
He Alberto mensen komen oorspronkelijk uit Rottevalle toen Harkema(Femme country :D )
En de einser komt uit bij VW Buitenpost vandaan orgineel in 1977 zo vertelde die ;) Fryslân Boppe ;) |
Zijn ze ook uitgenodigd voor dit jaar's event? :)
|
ssssst!!!!! :egg:
|
Hier bij ons in de buurt hebben we ook nog zo'n ouder stel. Die zijn nog in 't bezit van een scirocco 1, ik dacht bouwjaar 1974 en ze zijn nog eerste eigenaar ook. Wordt alleen met mooi weer gereden en staat anders binnen gestald.
|
Die mensen hebben het wel druk gehad want iedereen heeft ze geloof ik gesproken including me. :)
|
All times are GMT +1. The time now is 15:40. |