![]() |
hele mooie look zo, enkel de achterlichten vind ik spuuglelijk..
ik zou er een setje originele GTi's in doen, anders rode met zwarte behuizing mooie wagen iig zo! |
Compomotive TH's zijn zoo dik 8)
Heel gaaf!! |
Nog eens wat foto's, genomen op MIVW door anderen :)
![]() ![]() ![]() De rode MHW achterlichten zijn er inmiddels uit, er zitten nu GTI lichten in. Staat idd stukken beter. |
Mooie wagen Arne !
En die orginele gti lichtjes staan altijd goed ! |
Van het weekend de auto eens gewassen en al de rubbers en plastic opgeknapt, was wat verkleurd.
![]() Hier lijkt ie wat naar achteren te hangen maar dat komt door de schuine ondergrond: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ook het interieur eens netjes gepoetst. ![]() Deurpanelen gaan er nog uit, worden Edition panelen voor teruggezet. ![]() Ook het stuur is tijdelijk, dit komt in de GTI 16v (duh! :P) Hier komt een leren Edition One stuur in. Lekker stuur trouwens zo'n Italvolanti! ![]() Plannen die ik nog heb met de auto zijn: GTI kofferbakbekleding Zwarte C-stijlen Golf 3 look klinken Achterspoiler Bumpers opnieuw spuiten ATS Cup 5,5x15 in antracietgrijs met 165/50-15 Nankangs S-Rohr uitlaat stuk Uitdeukdag bezoeken 16,5 cm composet in de deuren 12" subwoofer in reservewielbehuizing |
vindt die wielen in combi met deze kleur helemaal super....
|
mooi inderdaad die wielen .. lijkt haast dezelfde kleur als de auto
|
Erg dikke auto!
Greetz |
OMG van waar heb je dat 16V stuur? Zou prachtig passen in mijn gti 16v. Een idee waar het te krijgen is? Als je het ooit verkoopt, be sure to tell me!
Alles ziet er heel netjes uit trouwens, en die velgen staan er super onder. |
zijn amerikaanse sturen volgens mij.,.. Ebay in de gaten houden.. maar zijn niet goedkoop
|
Strak, laag, wielen, kleur...ik vind het een super mooi mk2!
|
Quote:
Heb 'm idd uit de States, maar het zijn Italiaanse stuurtjes (merk Italvolanti). Was idd niet goedkoop, maar goed dan heb je ook wat :) Je moet de naaf er ook bij hebben, het is een driegats stuur. Er is een Amerikaanse webshop die ze verkoopt , ben de naam alleen ff kwijt. |
Sandler had er ook eentje op de stand hangen in Essen vorig jaar, voor niet eens zo heel veel geld..
Probeer hun eens een mailtje te sturen anders |
wat een dikke golf :thumbup:
|
zeer dik
|
echt cool bakky helemaal min styl en ja die gele peertjes die doen het hem echt gaaf
|
nice :thumbup: , heb 2 weken geleden trouwens je gti irl mogen aanschouwen, is een aardig klussie zeg!!
|
Idd, die staat voorlopig nog wel daar :)
Voorlopig maar verder met deze dus. Nieuwe aanwinsten voor deze auto: Zwarte C-stijl kappen GTI kofferbakmat GTI wielkastbekleding kofferbak stoffen hoedenplankdragers Gele peertjes gaan plaatsmaken voor H4 bi-xenon 4300K nu de winter er aan komt. Verder ga ik me voorlopig vooral bezighouden met audio voor deze wagen. De GTI blijft qua audio zo minimaal mogelijk om gewicht te besparen. Zal zsm weer eens wat foto's plaatsen. |
Goed bezig arne! maar dat wist je al!
gr |
Gisteren weer wat kleine dingetjes gedaan.
Voor: ![]() Na: ![]() GTI wielkastbekleding, stoffen hoedenplankdragers, zwarte Cstijlen :) En vorige week nieuwe naafkapjes binnengekregen :rock: Voor : ![]() ![]() Na: ![]() ![]() Vond die originele naafkapjes echt oerlelijk, kan ik van de nieuwe niet zeggen....Super staan ze :) |
All times are GMT +1. The time now is 07:30. |