Update
Gisteren de verf bij de Leerlooyer in den Haag opgehaald en van het weekend maar eens begonnen met verven van het interieur. Pfff wat een werk is dat zeg. Eerst met een speciale ontvetter/cleaner de stoelen gereinigd. Daarna in meerdere lagen het krakkelee bijgewerkt met een speciale primer. Dan schuren En als laatste verven. Zie foto's van dit bijwerken krakkelee Naar dit Volgend weekend de achterbank nog dan is er weer eentje van mijn to do list af :D |
ziet er heel stuk beter uit
|
Wat ziet dat er toch mooi uit he, dat beige leer icm met het tapijt en de kleur dashboard!!!
Zou graag willen dat dat interieur in mijn Golf zat!! Heb toevallig ook een bordeaux rode... Erg mooi geworden!!! |
Zo dat is flink bekomen zeg!
Supermooi interieur bij die kleur. |
Sow weer even een kleine update:
Gisteren na lang wachten eindelijk de beloofde creme kaphoes opgehaald en tevens mijn originele stuur omgewisseld voor een ander origineel stuur dat opnieuw bekleed is met zacht zwart leer (lekker OEM+) en met behoud van airbag. Foto's volgen laterrrrrrrrrrrr |
creme kaphoes?
|
Quote:
Yep zie foto's : Met gesloten kap: En het nieuwe stuur: |
mooi!
|
Ok, duidelijk wat er hier met kaphoes wordt bedoeld. Schrok al een beetje. :)
Ziet er goed uit! :thumbup: |
Erg mooi hoor.
|
hele dikke dakloze !!
gr. Martijn |
Ik zit nu met de gedachten te spelen om de voorkant wat aan te pakken komende winter.
Ik zit te denken aan een aantal opties: Optie A Strakke voorbumper Nrplaatuitsparing weg en knipperlichten etc weg In-Pro type 5 heldere koplampen erin met xenon look Optie B Vento front met zwarte koplampen Strakke voorbumper Nrplaatuitsparing weg en knipperlichten etc weg Optie C In-Pro type 5 heldere koplampen erin met xenon look met originele bumper en donkere knipperlichten erin Optie D In-Pro type 5 heldere koplampen erin met xenon look originele knipperlichten in de bumper Wat denken jullie ervan ????? |
A of B zo'n strakke bumper is een must IMHO!! wat een dikke bak en die stoelen zijn echt super opgeknapt zeg!!
|
"B" is het Beste ;)
|
Update vandaag zag ik na lang zoeken hier op het forum een us-voorbumper te koop van marc mivw z'n golf 3.
Marc gelijk gebeld en we zijn de koop overeen gekomen incl. zwart verlichting en zwarte sidemarkers(zie foto) Ik denk dat het nieuwe front een mix zal worden van de onderstaande foto's Embleemloos Vento front met smoke inpro : En tot slot ongeveer het idee alleen hier met heldere golf koplampen erin. Kleur komt aardig overeen met de cabby. Vind donkere verlichting hier wel mooi bij uitkomen. |
Erg gave cabrio Marco.
front zal erg strak worden. ps welke maten wielen en banden heb jij? |
Quote:
Thanks ik hoop het. Velgen 7,5 x 17 steek 4x 100 (et is dacht ik 35 ???) Banden 195-40-17 |
Ik ga nu definitief voor het ventofront.
Ik heb alle delen die ik nodig heb al gevonden en deels besteld. Wordt een oud type vento grille met vw embleem erin(lijstje in kleur grille zwart),us-voorbumper met donker verlichting en donkere sidemarkers erin + smoke koplampen van in-pro. Ik zit alleen nog even te twijfelen met de zijschermen om hier ook de knipperlichten en antenne uit te laten halen. :confused: Wordt vervolgd.............................. |
Quote:
Ik weet niet welk bouwjaar het is maar volgens mij moet je vanaf 97 of zoiets zijknipperlichten hebben. moet je voor die tijd ff goed na vragen. dacht dat je vanaf een bepaalde hoek moet kunnen zien of je knipperlicht aan is. weet het niet precies maar er is wel wat mee. Vento front zal hem niet misstaan denk ik.. Twan |
Mis de optie: golf 4 front :D
|
All times are GMT +1. The time now is 11:17. |