Heel strak zo met die wielen, maar ik twijfelde er niet aan dat het mooi zou zijn.
|
Overlaatst een Jetta 2 van 1988 bijgekocht om wat te "hobbyen"
Ondertussen al een hoop zaken veranderd en vandaag kwam natuurlijk het moment om te verlagen met als resultaat Vanvoor ligt em op de stop, dus dat gaan we in de week eens aanpassen en kunnen we vachter ook nog wat schroeven... |
Ondertussen de slines van de scirocco uiteen gegooid voor een opfrisbeurt en een set borbet a met vlakke deksel voor de jetta wat natuurlijk ook een opfrisbeurt krjgen
|
hey benny,
dat ziet er weer goed uit. met de wielen komt het ook wel goed. zal er dik gaan uitzien. de meetings mogen weer gaan beginnen van mij. denk alleen niet dat ik mijn auto helemaal klaar krijg voor volgend jaar. maar ja dan maar nieuwe wielen eronder en weer lekker plat op zijn bek. met welke wage ga je straks de meetings rijden dan want ze aijn dadelijk allebei af. :thumbup: :thumbup: :thumbup: greets eddy |
Zal afwisselend worden denk ik, binnekort ook eens zien waar ik de jetta volgend jaar kan binnen doen voor zijn mat lakske, wil em eigenlijk in mat united grey hebben :)
|
Velgen zijn klaar, eens het goede weer er is een fotoshootje laten doen :)
|
Benny als je foto's gemaakt moet hebben dan hoor ik het wel he..ziet er erg mooi uit, alleen nu nog witte BBS logo's erin he, of niet?
Gr Ronnie |
Heel gaaf Benny, we zien elkaar wel op SMD. Kan ik hem eens goed bekijken :D
|
Heej Benny!
Net de Rocco in het echt mogen zien, en wat een geweldige auto! :thumbup: Volgende keer effe met wat warmer weer afspreken... of ik moet gewoon een jas aandoen. Succes met 't frame! |
hele gave rocco ! :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 01:40. |