heeft iemand ook foto's van een 60/40 set,
en dan niet de doos maar onder de auto :screwy: :thumbup: |
Volgens mij is deze 60/40 verlaagd:
|
mhh okeej dat is wel iets lager dan verwacht eigenlijk hahaha,
maar lijkt wel aardig het is nog niet té laag ;) bedankt man, die koplamp sproeiers waren trouwens makkelijk te monteren, dus mocht je het nog overwegen laat het dan even weten |
vraagje trouwens misschien dat iemand mij daar meer over kan vertellen,
ik zag laatst weleens een paar golfjes rijden met 13 inch velgen of 14 inch, met daarop veel grotere wieldoppen van volkswasgen, de nieuwere modellen doppen zeg maar, maar weet iemand hoe dat dan vast zit?? klikt dat echt nog vast, of is dat ducktape en touwtjes ?? |
OK, mooi van die koplampsproeiers! Ik ga het overwegen :)
Mbt wieldoppen: die zitten dan vast met tie-wraps. Nogal lastig dus... |
zo inmiddels een GTI grill probeersel erin gezet, lijkt wel netjes,
foto's volgen spoedig |
en eindelijk een stukkie lager :)
:tongue: |
Ziet er goed uit met die grill! :thumbup:
|
ben nu mat tai-rips bezig om een paar 14 inch wieldoppen onder 13 inch velgen te knopen zijn de nieuwere volkswagen doppen, zit nu 1 op nog 3 te gaan, maar beetje jammer dat je dingen blijft zien, en echt makkelijk gaat t ook niet om die zwemband velgen binnenkort toch maar even op zoek naar de originele 14 inch velgen :thumbup: |
Hey Tim,
binnenkort es een shoot-je doen van de MKII'2?? s'avonds een keer op de rondweg op 1 van die stukken die ze afgezet hebben :screwy: :thumbup: |
Mooie update weer, ziet er een stukje beter uit zo ! Maak even wat pics van het geheel dit schiet niet op he :tongue:
|
oeh geil
die ziet er erg netjes uit man, BBS jes staan altijd netjes he onder een golf :) |
Jaja rete geil.
Ga jij eens foto's maken van je wagen. Ik wil het geheel zien hoe hij verlaagd is :D 60/40 setje toch ? |
Quote:
Zijn volgens mij geen BBS'jes... Lenso BSX met BBS logo's.. of heb ik het nou verkeerd..? Mooie 3 trouwens en je type2 wordt ook leuk, succes nog met de auto's! Groetjes |
Martez, dit is het topic van Jetta91. Die blauwe mk2 is van hem :D
Ik loop weer te spammen met pics van de meeting :shake: |
Quote:
Jij loopt te spammen!? :eek: Foei :D Maare.. zijn wel Lenso wielen toch? :tongue: Greets |
ff snel een paar foto's geschoten schoot idd niet op zo haha
|
Jammer dat je niet lager gaat met dat ding, wat echt de auto nog een stuk mooierder zou maken..
Comfort hou je toch wel met die ballon banden.. Trouwens ook echt een geinig autotje hoor.. Gr Ronnie |
tja ik vind dit eigenlijk al genoeg stuiteren, die set is echt heel erg stug in het begin,
en rij ook aardig wat kilometers, dus lager zal die voorlopig niet worden denk ik. maar bedankt voor je reactie :thumbup: |
ligt het aan mij of heeft die voorkant nogal wat positief camber?
|
All times are GMT +1. The time now is 13:04. |