Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings verslagen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   Eerste foto's WORTHERSEE 2008 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=42432)

M.I.V.W 22-05-2008 22:56

Wij waren er dit jaar een volle week voor de show,we zijn zaterdag aangekomen.
Dinsdag begint het al te leven en zijn er al erg veel nette en technish op en top auto's te zien,het is dan meer een meeting dan de happening van de week erna.
Mensen zijn veel rustiger en savonds wordt er bij de pomp geregeld een sprintje getrokken.
Wonder boven wonder is er dan totaal geen politie te bekennen en gaat dit door tot in de kleine uurtjes.
Je kan overal parkeren en nergens staan nog hekken.
Ook zijn de prijzen bij de pomp voor snacks en drinken vele malen lager,Cor heeft de prijs stijging live gezien;)
Ik ga voortaan de week ervoor en zondag weer naar huis,is me zeer goed bevallen.
Maar houdt je van airbrush en extravagante auto's en veel bier dan moet je zeker de officiele week gaan;)

Mitta 22-05-2008 23:09

Quote:
Originally Posted by M.I.V.W
Dinsdag begint het al te leven en zijn er al erg veel nette en technish op en top auto's te zien,het is dan meer een meeting dan de happening van de week erna.
Mensen zijn veel rustiger en savonds wordt er bij de pomp geregeld een sprintje getrokken.
Wonder boven wonder is er dan totaal geen politie te bekennen en gaat dit door tot in de kleine uurtjes.
Ook zijn de prijzen bij de pomp voor snacks en drinken vele malen lager,Cor heeft de prijs stijging live gezien;)
Ik ga voortaan de week ervoor en zondag weer naar huis,is me zeer goed bevallen.
Maar houdt je van airbrush en extravagante auto's en veel bier dan moet je zeker de officiele week gaan;)

ik ga volgend jaar de week er voor en na :cool: :D

Martyn 22-05-2008 23:20

ja precies ik ga volgend jaar hopelijk voor de eerste keer en dan ook de weer ervoor, die gekke duitsers met hun airbrush zijn tog de weg kwijt, dus die hoef ik niet te zien.

hop hop hop naar de volgende see !

Marcski 23-05-2008 08:31

Quote:
Originally Posted by M.I.V.W

Dit deden wij ook altijd anderhalf tot twee weken voor het evenement, veel relaxter en gezelliger.. De mooie auto's zijn er toch al..
In 2005 waren we wel erg vroeg :D

Christiaan 24-05-2008 20:29

Ben weer terug, weekje vakantie in oostenrijk, en 1 dagje aan de see... wat een pokke weer was het daar zeg. Heb nog wel wat foto's gemaakt, die zal ik er zo opzetten.

Was leuk om er ff rond te lopen, maar heb naast een engelsman met een ei-gele golf 1 cabrio in bergcup uitvoering, weinig bijzonders/speciaals gezien...

Christiaan 24-05-2008 21:01

Niet de meest mooie foto's, maar het was ook niet echt het weer om lekker rustig foto's te maken... de rest staat in het album...

kiwi-gti 24-05-2008 22:53

Ah we zijn gespot. Vandaag thuisgekomen, heb me weer prima vermaakt.
Was t/m woensdag wel leuk in Reifnitz en omgeving met de auto, daarna maar een fotoshoot in Slovenie gedaan :D Verder in het dorp gebleven, het evenement zelf was donderdag al zo druk dat we daar vrijdag geen trek meer in hadden. Heb mensen gezien die na 2 uur nog niet door de hoofdstraat gereden waren, ging niet ivm drukte. Dan hoef ik niet in/naast mn auto te zitten :tongue:

Volgend jaar weer met een nieuw project iig, snel deze maar verkopen en op naar een volgende :)

Zal morgen een selectie van mn foto's maken en online zetten voor de liefhebbers. Veel auto's gezien van hoogstaande kwaliteit en ook veel ludieke auto's. Erg leuk weer, wir waren dabei...

2BVW 25-05-2008 10:13

Wij hebben een paar foto's op onze website geplaatst.

www.vwside.nl onder het kopje meetings.

a.busser 25-05-2008 10:17

Gisteren avond thuis gekomen.
Jammer van het weer, maar zeker een hele goede week gehad!
Foto's ga ik nu uitzoeken!

BLEK 25-05-2008 14:14

Wij van DD zijn ook weer terug van het natste See Treffen ooit.. :shock:

Maar daar hebben we ons niet door uit het veld laten slaan...

Dinsdag nog lekker rustig bij 'oma'in de tuin....

En s,avonds aan de reuze schnitsels..

Donderdag was de mooiste en droogste dag...met de speeder naar Reifnitz...

En s,avond,s de eerste en laatste BBQ....

Geen idee wie dit zijn...maar wie heeft ernog meer foto,s van gemaakt..???? :mrgreen:

Ondanks de regen hebben wij ons zeker vermaakt....mooie auto,s gezien en lekker druk in Reifnitz...

En ja, ook dit jaar weer dronken gasten,ongelukken en rotzooi schoppers...maar de incidenten op zoveel bezoekers vallen dan ook wel weer mee...gewoon s,avond,s niet meer rijden en met je biertje aan de kant zitten en je hebt nergens last van...
En ook van ons zijn er auto,s aangehouden...superlaag,en geen boette,s..normaal doen..en je zaakjes verder in orde hebben ,en je hebt van de Bullen geen last...

Hilarisch was wel dat de Air.ride IV werd aangehouden omdat hij te laag was......tijdens het meten de auto omhoog gegooit om het meten wat eenvoudiger te maken...ze zagen er toch wel de humor van in,omdat eigenlijk hun kennis van de controlerende auto,s te kort schoot... :cool:

Volgend jaar dus weer...we moeten wel, want de kamers zijn alweer geboekt...voor de komende 15 jaar .. :thumbup:

Hier de links naar de rest van de foto,s

Vrijdag/Zaterdag/Zondag /Maandag....
http://www.mijnalbum.nl/Album=7OSNXVA4

Dinsdag.....
http://www.mijnalbum.nl/Album=JBQKBYLL

Woensdag/Donderdag...
http://www.mijnalbum.nl/Album=JBQKBYLL

Vrijdag/Zaterdag....
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITDYXCSY

supersprint 25-05-2008 16:05

"GTI treffen" Yeah right!!!!! deze titel is dit treffen zeker niet meer waardig!!

Zippo 25-05-2008 19:29

Hierbij mijn foto's van een weekje Wörthersee 2008.

http://www.mijnalbum.nl/Album=MPHJC3WL

gr. Maarten:thumbup:

hajee 25-05-2008 19:51

mooie foto's!
deze is goed zeg:

a.busser 25-05-2008 20:19

Ook onze foto's staan on-line op www.VWTeamArnhem.com

M.I.V.W 25-05-2008 21:01

Quote:
Originally Posted by supersprint

"GTI treffen" Yeah right!!!!! deze titel is dit treffen zeker niet meer waardig!!

Zal vast een goede financiele reden hebben dat VW zich er de laatste jaren mee begint te bemoeien.............. :cool:
Weet je hoeveel auto's daar hadden kunnen staan waar nu vw stond,dat had ik liever gezien dan dat witte vw hoofdkantoor.

The good old days..............

a.busser 25-05-2008 22:29

Ik begin te begrijpen waarom je een week eerder gaat.....
nog geen postief geluid van je gehoord!
Vindt het zelf juist super om te zien hoe alle stijlen door elkaar rijden.
Tupperware is niet mijn stijl, maar moet zeggen dat er een aantal rijden die het erg netjes hebben aangepakt.
Wat me ook op viel is dat er ook steeds meer luchtgekoeld te zien is.
En het "volkswagen hoofdkantoor" was een erg mooie stand, net als de stand van audi.
En als er een finacieele reden achter zit, prima, ik betaal nog steeds 3 euro om er binnen te komen, dat is op een hoop andere meetings toch vele malen duurder, waar ook nog een een stuk minder te zien en te doen is!

Erik M 25-05-2008 22:44

Ik heb me super vermaakt hoor! En dit is 1 van mn favorieten:

Edward 26-05-2008 06:27

het weer was toch nog opgeknapt...mooie pics indd!

CorMIVW 26-05-2008 08:57

@ ErikM: ik heb er helaas geen foto van gemaakt maar man man man, dat briefje onder jouw voorruit...

geweldig!

Edward 26-05-2008 09:37

klonk als.....??

All times are GMT +1. The time now is 18:16.