hier een leuke foto-shoot van mijzelf!!!
|
Mooie wagen !!
|
Quote:
thnx kerel!!!! ;) |
Mooie auto man! Vind persoonlijk wel de oude bbs-en leuker, was net ff anders. Verder alleen maar vooruit gegaan met deze auto :thumbup:
|
Quote:
thnx Marco!!! ;) inmiddels weer een kleine update!! :cool: Heb op Dub05 en paar Wolfsburgmatten gekocht en de nieuwe Momo stuur is uiteindelijk geen 30cm maar 28cm!! :mrgreen: Daarbij heb ik ook nog wat zwarte delen in de auto waaronder de zonnekleppen en de hendels boven de deur en van de week krijg ik ook nog de C-stijlen in het zwart!! :D Let niet op de zooi!!!!!!! :oops: voor de rest vind ik het voorlopig wel genoeg!!! :cool: |
Welke zooi???... je zou eens in mijn auto moeten kijken.;)
|
Quote:
tsja dit is voor al een zooi!! Ik ga hem zaterdag weer netjes stofzuigen!! ;) maak eens een foto van jou auto dan!! :D |
De foto zijn wel niet mooi maar ................. hij is echt origineel!!! :cool:
Als het mooi weer is maak ik wel betere foto's!! ;) THANX 2 STN1 :thumbup: |
altijd mooi dat het bij een liefhebber blijft ;-)
|
Quote:
idd kerel!!! :thumbup: |
Quote:
Zal tijd worden :D |
jaja morgen weer een wasbeurt en een schoonmaakbeurt voor de meeting!!! :thumbup:
|
Ff opgezocht:D, had nog 2 pics van je wagen, Mooi ding:thumbup:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-K86ILRBO.jpg http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-SKGZLFO6-1.jpg |
@ Vliet thnx voor de compliment kerel, en de mooie foto's uiteraard!!! :thumbup:
|
ik moet bekennen dat ik niet een echte fan ben van de Golf MK2 maar deze is dan denk ik toch een uitzondering op de regel.
Het totaal pakket vind ik erg goed, op stuur en achterlichten/klep na als ik eerlijk mag zijn :) Ga vooral zo door :thumbup: |
Quote:
AMEN! |
@ ParaBID & Emiel Thnx guys!! :thumbup: Ieder zijn eigen smaak toch!! ;)
Maar goed zoals inmiddels bekend: TE KOOP!!!! |
inmiddels heb ik de RS-sen verkocht aangezien ik geen zin meer had in poetsen!! :redface:
de vervangende wielen worden TH-lines in 16'' 7,5j en 8j met nieuwe Sp9000 eronder in de maat 195/40 16!!! :cool: 1 punt alleen: de wielen zitten zo'n 2 weken levertijd op!! :( |
ik vind ze zo mooi dat ik er wel een paar foto's van geschoten heb!! :screwy:
Nieuwe Dunnies is de maat 195/40 16 liggen ook al klaar!! TH-lines zijn heerlijk dit is pas de 2de set die ik nieuw heb gekocht!! :eek: De picca's: *zucht* mooi he!! :redface: |
Quote:
En deze wielen hoef je beslist niet te poetsen!!! Toch???? :dunno: |
All times are GMT +1. The time now is 11:53. |