We weten niet uit wat voor auto het interieur is gekomen.
Dat wist degene waarvan we het hebben gekocht op mp ook niet. De stoelen zijn in iedergeval van recaro. Mijn vorige project is ook gerold in de 2k bootlak, dus daar heb ik wel vertrouwen in. |
't interieur is voledig wit leer, ben er zelf ook erg blij mee.
en over het rollen van de auto, ik heb alle vertrouwen in Auke en hij heeft eerst op zn eigen auto kunnen oefenen :) |
he mede noorderlingen
leuk projectje jullie zijn goed bezig :thumbup: kan niet wachten tot ik ook met die van mij kan beginnen. en de kleur ben ik heel benieuwd naar zal vast mooi worden :dance: |
hier weer 2 foto's, de steunen voor de accu, ruitensproeier vloeistof e.d. zijn er uit.
|
Lekker bezig daar in NB :woowoo: Lekker rollen die wagen, de zwarte is ook prima geslaagd!
|
:woowoo: de lak is vandaag besteld :woowoo:
we gaan binnen kort beginnen met lassen, schuren en plamuren :) we ( Auke en ik ) houden jullie op de hoogte |
als hij maar geen roze wordt vindt ik het OK!
|
Hoi Martine,
Schitterend werk :thumbup: , het gevoel van 3 jaar geleden komt weer gewoon boven als ik dit zo zie. Er is nog een lange weg te begaan, maar keep up the good work. |
hey pvpmk1
we hopen dat ie deze zomer weer rijd. onze steef datum was 8 juni voor de vag meeting in burgum, maar dat gaat helaas niet lukken. :shake: :( hopelijk word het dan juli of augustus. als ik straks mn rijbewijs heb zal Auke het ook wel fijn vinden dat de auto weer rijd anders moet ik namelijk in die van hem rijden :D we houden iedereen natuurlijk op de hoogte van de vorderingen groetjes |
Quote:
Oké Martine, Dat word wel kort dag, zeker met zo een behoorlijke aanpak mag ik wel zeggen. Neem er echt de tijd voor, er moet toch gelast worden, en geplamuurd. Laat dit goed uitharden voor je weer een laag opbrengt. En kleine indicatie, we heb over mijn achterpaneel zo een kleine 2 maanden gedaan, om door zakken te voorkomen. Veel succes met het te behalen van je rijbewijs Groetjes, en geniet er ook van. Patrick. |
hoii patrick,
over Auke zn project hebben we zo'n 3,5 maand gedaan. hier de link van z'n project http://www.youtube.com/watch?v=a_FsCTadc6Y Auke's werkt als jachtschilder, hij gebruikt het zelfde materiaal voor de auto. |
hier weer een fotootje
na enige aanpassingen past de stoel er in |
ff :offtopic: Ben vandaag geslaagd voor m'n theorie examen :woowoo:
|
heey gefeliciteerd....je was vast vet senieuwachtig,mijn vriendin heeft het kort geleden ook net gehaald ze mag eind april afrijden.
succes met je rijbewijs :) |
zat 'm inderdaad flink te knijpen, had gelukkig maar 1 fout
|
Quote:
Makkelijk als je wat spullen van 't werk mee kan nemen :D. Zal wel lekker strak worden dan ook :thumbup: |
gefeliciteerd met uwe theoriepapiertje :tongue:
|
ff een up date
Auke en volksweazel zijn druk bezig geweest om bokken te maken zodat de de auto kan draaien en je dus zo makkelijk bij de bodem van de auto kan komen. hier de foto's van mn golfje op zn kant :cool: :D |
jullie pakken het serieus aan zeg! en lekker snel ook nog... ga zo door!
|
hoe zijn de vorderingen tot dus ver ?
is al een 2 weekies niet meer geupdated :( |
All times are GMT +1. The time now is 05:13. |