Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Mijn MK1... (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=39903)

Wim. 12-10-2008 13:35

Kan je je deur niet een beetje verhangen? :D die lijn loopt niet zo mooi door.
Dat is wel jammer, ook vind ik de zwarte achterlichten geen verbetering..
Maar verder wel een stoer ding! :cool:

Mitta 12-10-2008 14:07

Quote:
Originally Posted by Rutger
Quote:
Originally Posted by Samurai
Iedereen zijn ding, vindt het persoonlijk nogal afbraak doen aan zo'n mooie golf!
Hetzelfde geld voor dat plakband op de koplampen.

De bbs'jes daarintegen is een hele mooie keus ....

Niks aan toe te voegen..!

Ieder zijn ding, ik vind het wel leuk staan dus laat et lekker zitten :tongue: :D

Quote:
Originally Posted by Wim.
Kan je je deur niet een beetje verhangen? :D die lijn loopt niet zo mooi door.
Dat is wel jammer, ook vind ik de zwarte achterlichten geen verbetering..
Maar verder wel een stoer ding! :cool:

Die zakt elke keer weer terug, maar het valt opzich wel mee... is maar een paar MM...

VwGolfMK2VW 12-10-2008 16:12

damn..

strak golfje heb je daar!
ik vind de velgen echt super staan.. veel beter dan dat standaard staal..
ik vind de panty's op de achterkant ook wel wat hebben.. maar de koplampen vind ik iets minder... misschien iets dunner plakband gebruiken of echt koplampen met kruis halen??

maar wel mooi dat je hem in orginele staat laat

Mitta 24-10-2008 15:29

Zo, net terug van een week Duitsland. Mooi weer gehad en lekker gecruised over de Duitse binnenwegen.

Aangezien ik vlakbij de Nurburgring zat moest ik wel even een rondje, heel veel moois gezien daar!

Helaas moest ik op me stalen velgen, ik had nog even snel voor vertrek nieuwe Ferrodo rem blokken gemonteerd. Helaas kwam me remklauw hierdoor zo ver naar buiten dat de velg aanliep tegen me remklauw... Verder een hele leuke week gehad :D

18-7-2009... UPDATE!!!

Zins kort zit ik op het Nurburgring forum en daar kwam ik deze foto's nog tegen...

Mitta 25-10-2008 18:48

in bovenstaande look kom ik naar Eelde (winterlook dus), vandaag de auto weer goed gepoetst... Een maat van me (mikka) staat morgen in Eelde mijn BBS'en...

De tape is wel van me koplampen, ik wou er nieuwe tape op doen omdat deze begon los te laten maar toen kwam ik er achter dat ik me rolletje kwijt was. Is nu wel erg kaal vind ik...

Mitta 31-10-2008 22:28

Zo stond me MK1 er bij op Eelde:

De kruisen komen wel weer terug op de koplampen, die horen er bij mij gewoon op :rolleyes: vind het maar een kale bedoeling zo die voorkant :redface:

Mitta 19-11-2008 20:57

weer even een update...

De BBSen heb ik verkocht, aangezien restaureren mij toch iets te duur werd... daarin tegen ga ik morgen een setje sebrings ophalen, in de kleur: goud :screwy:

Dit blijft niet zo, tenzij het leuk staat onder geel... maar dat verwacht ik niet, mijn planning is:

- Hoogglans zwart spuiten,
- Randje op de rand geel maken,
- Kleinere bandjes mogen ook wel :rolleyes:

ik ga ze er binnenkort zoiezo effe onderzetten om te kijken hoe het staat, dus dan zal ik even foto's maken en posten!

kiwi-gti 26-11-2008 00:12

Mooie golf zeg.

De achterlichten vind ik zonde zo, past niet goed bij de rest van de auto i.m.o.
Verder ziet het er allemaal goed uit :)

Mitta 03-12-2008 22:12

Weer even een update...

Gister wezen shoppen @ Essen, het volgende aangeschaft:

- Raceland schroefset,
- Raceland veerpootbrug,
- Chromen olie vul dop,
- Chromen VW Logo,
- 2x 900Watt Subwoofers van MAC Audio,
- 2x 330Watt 4-weg speakers van MAC Audio,
- 1x 1000Watt Magnatt versterker,
- 1x Dietz condensator,
- 12 meter 10MM speakerkabel voor de audio

De audio word uitteraard in een mooi jasje gestoken, word geen sjonny weg werking :cool: Voor de foto's van Essen, klik hier onder...

Jorp 04-12-2008 21:59

Ik vindt de achterkant zo wel wat hebben, tis weer eens wat anders.

EelcoB 17-12-2008 22:20

Erg stoer golfje hor :thumbup: !

De Limburger 17-12-2008 22:51

Ben eens benieuwd hoor, waar blijven de foto`s van het gekochte spul.
Gr Ronnie

Mitta 25-12-2008 00:21

Quote:
Originally Posted by De Limburger
Ben eens benieuwd hoor, waar blijven de foto`s van het gekochte spul.
Gr Ronnie

Het gekochte spul is nog niet ingebouwd :) Eerst moest ik nieuwe raam rubbers hebben aangezien deze niet helemaal waterdicht zijn :screwy: Wil wel dat me nieuwe spulletjes droog blijven...

Maar morgen zal ik effe foto's maken van het gekochte spul! :D

vanavond was ik even naar Theo gereden voor nieuwe raamrubbers achter! Zondag maar is even vervangen en me achterlichten vochtdicht afwerken... Zodra dan de auto waterdicht is komt de nieuwe audio er in, waarvoor ik binnenkort een bekisting ga maken... Geen sjonny kist :screwy:

Theowob 25-12-2008 00:32

Hey Mitchell,

Heb je een beetje rustig aan gereden met de Golf? :shake: :D

Mitta 25-12-2008 01:17

Quote:
Originally Posted by theowob
Hey Mitchell,

Heb je een beetje rustig aan gereden met de Golf? :shake: :D

De terug weg lekker 100 over de dijk :sleep: Nu hoefte ik niet op tijd te komen :)

En nog bedankt dat ik het zo snel al kon ophalen!!! :thumbup:

Renegade 25-12-2008 12:17

Ik vind de panty´s over de achterlampen juist wat hebben :D staat leuk met de zwarte kentekenplaatbak (of hoe zon ding heet). Misschien de tape van je koplampen halen en daar ook een panty over ? :rock:

D-ion 25-12-2008 13:53

de enigste plek waar een panty hoort is om de veel te lange benen van een veels te mooie blonde dame ;)

Mitta 25-12-2008 14:24

Quote:
Originally Posted by D-ion
de enigste plek waar een panty hoort is om de veel te lange benen van een veels te mooie blonde dame ;)

ze waren eerst van me vriendin :D die's blond, alleen geen lange benen maar wel mooi :rolleyes:

D-ion 25-12-2008 16:39

Quote:
Originally Posted by Mitta
ze waren eerst van me vriendin :D die's blond, alleen geen lange benen maar wel mooi :rolleyes:

oke! kijk dat is dan weer goed om te horen ;)

is it broken? is it realy realy broken?....Go recycle!! :redface:

Mitta 27-12-2008 16:59

Ik vergeet steeds foto's te maken dus hier even een shot van alles op een hoop :rolleyes:

De eerste week van Januarie ga ik beginnen aan de audio ombouw, en in de 2'de week van Januarie ga ik een nieuwe radio scoren :D ...

All times are GMT +1. The time now is 17:05.